ostepopp Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har akkurat satt inn mitt nye Creative SB Audigy 2 ZS Bulk. Lurte på om noen har en link til Creatives lyd senter. Bruker nå Windows sin volume kontroll. Er ganke begrensete muligheter i den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det eneste jeg har funnet hos Creative er drivere og oppdateringer til programmvaren. Med mitt Audigy 2 ZS bulk så fulgte det med en CD med bl.a lydkontrollen du er ute etter. Ta en titt på den, hvis den fulgte med da Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Det fulgte ikke noe som helst med bulk versjonen min. Er det noen som har mulighet til å maile/legge den opp på ftpen min, eller legge ut en link med programvaren? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Er det noen som kan svare på hva eksakt denne programvaren/kontrollpanelet/volume mikseren heter? edit:huff så mange skrivefeil Endret 20. april 2005 av ostepopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Det er en masse småprogrammer. Volumkontroll: Speaker Settings: THX: Det er også en equalizer og EAX oppsett m.m. Hvis det er dette du er ute etter, så kan jeg ta å brenne en kopi og sende den som snailmail Endret 20. april 2005 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Ja hvis du hadde giddi det hadde jeg blitt evig takknemmelig Sender adressen på pm. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Takker lumted så mye for driver/software cden til Audigy 2 kortet mitt som ankom i posten idag. Utnevner deg til dagens HW bruker Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Om du har Drivere... Og ikke vil ha alt dritet på maskinen... Ta en titt på: C:\Program Files\Creative\SBAudigy2ZS\Program\WDM\COMMON\CTPanel.exe Og begynn å glis... om du har Audigy 2 og ikke ZS så kutter du ut ZS i navnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå