Reserve Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En gratis og enklere metode enn den trådstarteren kom med, kan jo være å ringe kontofon, for å så ta bilde mens "samtalen" fortsatt pågår. Altså.. hva med folk som har abonement da? verre med oss Kan ringe kontofon vi også. Da er det en gratis og hyggelig damestemme, som forteller oss at denne tjenesten ikke fungerer på vårt abonnement. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hva med å sette telefonen på stille modus. Funker greit her. "lydløs" Funker desverre bare på K700i med gammel firmware, som din. Tja, På min K700 kan jeg skru av kameralyden med lydløs modus. Virket både med gammel og ny software. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hva med å sette telefonen på stille modus. Funker greit her. "lydløs" Funker desverre bare på K700i med gammel firmware, som din. Tja, På min K700 kan jeg skru av kameralyden med lydløs modus. Virket både med gammel og ny software. har du heeelt nyeste da? Og når noen endelig forteller meg hvordan det fungerer, så har læreren tatt telefonenmin Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 jeg har R2AE033 og det er bare å slå på meeting så får jeg ikke kamera lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå