Nekrolizer Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hvilken modell anbefaler dere a bruke? til a kutte i boksen Lenke til kommentar
Bartman Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Kjøp den med strømledning, ikke den batteridrevende... Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Pro eller multi er ikke nøye hvis du skal skjære i kabinett. Pro er med digital turtallsvisning og digital turtall justering. Har multi sjøl. http://www.dremel.com Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Enig med Bartman. Hvis du skal ha med batteri, trenger du et ekstra. Veldig irriterende å måtte vente på timesvis midt i en jobb på å få ladet opp... Forøvrig fikk jeg min i gave, så klage kan jeg vel ikke... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Kjøp en Ble/ack and Decker dremel, den gjør mellom 8000-27000 rpm. Og den er ganske god, har prøvd en.... Men det finnes sikert bedre dremeler på markede.... Lenke til kommentar
Nekrolizer Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Ok. Tusen Takk for svar! :wink: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Dj_eLmO skrev (2002-07-07 21:40):Kjøp en Ble/ack and Decker dremel, den gjør mellom 8000-27000 rpm.Og den er ganske god, har prøvd en.... Men det finnes sikert bedre dremeler på markede.... må bare komentere; å si "Black and Decker dremel" er som å anbefale en "Volvo Opel" når noen spør hva slags bil de burde kjøpe (uten samenlikning av merker forøvrig). Black & Decker er en prosudent av elektriske verktøy Dremel er en annen. Dremel'en er også justerbar fra 10.000 til 33.000 omdreininger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå