eduus Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er fortsatt på jakt etter den beste bærbare til under 14k? så fant jeg denne, noen som har noen erfaringer? Så jo meget bra ut, men kan den sammenlignes med acer travelmate 4602? Lenke til kommentar
eduus Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 men er ikke testen fra din side veldig gammel? er ikke pc'en blitt enda bedre? Lenke til kommentar
eduus Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 vil forresten kanskje heller gå for denne... G556E DVD±RW D1800 15" 80GB 1.0GB er ikke prisen på 12295 helt syk? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Skal du ha bærbar til under 14k, kjøp denne: http://www.mpx.no/aspx/login.aspx?ReturnUr...8321&plid=48321 Lenke til kommentar
eduus Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 javel... så jo slettes ikke verst ut, men ligger jo tusen kroner over i pris uten at spesifikasjonene er noe bedre? takler begge disse football manager bra? hva er forskjellen på de? Lenke til kommentar
eduus Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 hvor rask er prossessoren på mpx? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Intel Pentium M 740 prosessor, 533MHz FSB, 2MB cache Siden jeg har Pentium M 735 og den er på 1.7GHz så vil jeg tippe at den der er på 1.76 eller 1.8GHz. Få noen andre til å bekrefte dette. Lenke til kommentar
eduus Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 så virkelig bra ut dette. hadde egentlig bestemt meg for en acer travelmate 4602, men denne er jo minst like bra og har bedre skjermkort... kan noen bekrefte at mpx'en er bedre enn acer'en? sliter veldig med å velge og trenger virkelig at noen hjelper meg... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) ville gått for G556E'en jeg.. Du kan også spørre å få levert uten ram (-1000 til 2995 alt etter hvilken konfigurasjon du ønsker) Så kjøper du rammen et annet sted som er billigere.. da sparer du enda mer.. Kjøpte G556E DVD+-RW D1800 80GB 1.0GB(En Brikke) til 13k for 1.5 mnd siden.. Endret 19. april 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
eduus Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 ok... men er jo greit å få den ferdig og klar til bruk også da. tar ikke sjanse på å installere noe selv. må man ringe for å få forandret på den, eller kan man gjøre det på nettet? og hvordan er du fornøyd med din pc? Lenke til kommentar
Tjombo Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Mpx-en får du ned i 12 703,-kr hvis du bruker pc-bygger på mpx. Du får fjernet en del unyttige programmer, og valgt mindre minne. Den har da 1,73GHz pros. og 512mb minne. 1,67GHz prosessoren er merkelig nok 453 kr dyrere enn 1,73GHz. Også 80 gig harddisk er 122 kr billigere enn 60 gig (Ja, det er samme harddisk). Du kan spare ytterlige 183kr hvis du velger engelsk home-utgave av XP. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Någen som har lest test av den pc`en?? Bråker pc`en masse? går viftene heile veie? blir den varm? er tastaturet bra eller bråker det? hvordan er skjermen? Selve pc`en ser jo veldig bra ut, men hadde vert kjekt å fått svar på disse spørsmåla og Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ok... men er jo greit å få den ferdig og klar til bruk også da. tar ikke sjanse på å installere noe selv. må man ringe for å få forandret på den, eller kan man gjøre det på nettet? og hvordan er du fornøyd med din pc? Jeg ringte, men kanskje de svarer på mail også.. Ellers så kan man ikke forandre det selv.. Det tar nøyaktig 2min å sette i en brikke. Skru opp to skruer, ta bort ett lokk, sette brikken nedi, sette på lokket igjen og skru på de to skruene igjen. (Den andre slotten sitter derimot under keyboardet, så det er litt mer pes. Men går fint det også) Jeg er kjempefornøyd med pc'en min jeg.. Syns den er liten, lett og stille, samt at den har god ytelse! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Tråden har blitt bumpet i strid med retningslinjene hele 4 ganger pluss at trådstarter allerede har en annen tråd med samme tema: Hjelp til kjøp av bærbar pc! Denne tråden stenges. Hold diskusjonen til den andre tråden, og vennligst unngå unødvensig bumping. Utdrag fra retningslinjene: #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spamKorte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Utdrag fra nettiketten: Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg