bufodill Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 T-Mobile SDA II T-mobile lanserte sist uke en ny smarttelefon med Windows Mobile. Vi gir deg info om den lekre saken. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Denne ser fin ut den. God skjerm, noe jeg liker. Designet var heller ikke ille, spesielt til å være Windows Mobile. Får håpe at Qtec kjøper denne og lanserer den i Norge. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Og jeg som trodde jeg var sein med å skrive om denne ;D Men en spennende mobil dette, tenker at jeg skal få tuklet litt på denne under sommeren en gang Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Jeg synes iallefall at den er pen. Og qvga skjermer er absolutt å foretrekke. Har litt lyst til å bytte ut telefonen min på sensommeren, men spørs hva jeg finner av telefoner med qvga, føles litt kjipt å gå ned (seff, hvis skjermen er tilsvarende mindre sånn at dpi forblir det samme så kan det jo gå greit...) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Denne telefonen va utrolig pen, men jeg ble litt skuffet når jeg leste at den ikke har EDGE eller UMTS. QVGA-skjerm er også bra. Endret 20. april 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den var jo egentlig ganske fin til å være jobbmobil. Fint at sånne profftelefoner begynner å bli penere i designet. Denne, X2 og 3230 er jo fine eksempler på at smartphone ikke betyr klump. Hmm... Manglende kamera. De kan jo gjøre som Siemens gjord med S65 og lage en med og en uten kamera? Sånt burde være standard for smartphones nå. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Fin den! Festlig med QVGA-skjerm. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hmm... Manglende kamera. De kan jo gjøre som Siemens gjord med S65 og lage en med og en uten kamera? De har gjort det. T-Mobile SDA II music har kamera. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) hvor bra kamera da? link? Endret 21. april 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hmm... Manglende kamera. De kan jo gjøre som Siemens gjord med S65 og lage en med og en uten kamera? De har gjort det. T-Mobile SDA II music har kamera. Heftig. Hvor mye koster den da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg