tarjeim Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har nettopp satt alle komponenter over fra det gamle kabinettet mitt over i det nye. Dvs. at jeg har tatt fra hverandre alle komponenter og satt de sammen igjen i det nye.. Men, til min forskrekkelse vil ikke windows starte i vanlig modus! Jeg kommer meg til loading screen (det står Windows XP, også er det en grønn loading-bar), men plutserlig blir skjermen svart, og maskinen restarter! Det fungerer heldigvis i sikkerhetsmodus (som jeg bruker nå), og ingen dokumenter er ødelagt! Noen som har tips på hva som kan være feil? Lenke til kommentar
tarjeim Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Jeg fant ut hva det var... Det var den nye strømforsyningen, men det var merkelig at jeg kom inn i windows under sikkerhetsmodus, men ikke vanlig? Er det strømforsyningen det er noe galt med, eller har jeg kjøpt feil type? Strømforsyning: Chieftec Hovedkort: MSI Lenke til kommentar
mevvem Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har samme problem nå. aner ikke hva jeg skal gjøre. Hivedkortet mitt er fra asus men samme powersuply Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå