argasteDJ Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 jeg har altid brukt nero, men nå nekter nero å brenne raskere enn 12x på min sony 24x brenner(får ikke skrudd av funkjonen som gjør dette:( noen som vet om et brenneprogram som er bra og som kan erstatte nero og har coverdesigner??, mvh thomas Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Easy CD Creator er et alternativ til Nero, selv om dedt ikke er fullt så bra. Programmet har coverdesignprogram. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Har Nero selv jeg, og opplever ikke noe problemer med å brenne i 32x hastighet. Men nå har jeg også en ny versjon av Nero, versjon 5.5.6.4. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 bruker selv nero 5.5.8.2 og aldri hatt noen problemer med nero... har du prøvd å avinstallere og oppgradere nero. kan jo hende det hjelper. for det der hørtes rart ut. Mvh Kriger signatur...pøhh Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Nero er stygt å se på! Bruk winoncd eller easy cdcreator Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 [bZ]cy_demon skrev (2002-07-07 16:58): Nero er stygt å se på! Bruk winoncd eller easy cdcreator Har det noe å bety om det er stygt å se på,nero er et av de beste brenne programmene som finnes,det er foresten ikke utsene som brenner platene dine. Kjetil [ endret av Kjetil Lura den 2002-07-07 17:09 ] Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 16:57, Kriger skrev:bruker selv nero 5.5.8.2 og aldri hatt noen problemer med nero...har du prøvd å avinstallere og oppgradere nero.kan jo hende det hjelper. for det der hørtes rart ut.Mvh Krigersignatur...pøhh jeg trur det er at nero ikke vil brenne raskere pga cdene jeg bruker... men brenne programmet som var med brenneren brenner 24X men det er et utrulig dårlig brenneprogram... tungvint å måtte skrive ned alle sporene i word, når man kan bre trykke print i nero. ps jeg har siste versjon av nero... thomas [ Denne Melding var redigert av: argasteDJ på 2002-07-07 17:11 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 argasteDJ: Jeg tviler sterkt på at ahead nero er feilen i dette, hvis du ikke har siste versjon da.(www.nero.com). Ta deg en tur på hjemmesidene til Produsenten av brenneren å let etter siste firmware-oppdatering til brenneren. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 .... nero er kanskje stygt men veldig bruker vennlig og det fungere. og til de som har version 5.5.8.2 gå på start --programmer---ahead nero --- nero burning room, høyre klikk på fila gå der det står mål: det ser slik ut der... C:ProgramfileraheadNeronero.exe ellet der setter dere ett mellom rom, og tilføyer /w slik at det blir seende slik ut: C:ProgramfileraheadNeronero.exe /w klikk ok. gå så å åpne nero igjen...syns ikke den er så stygg lengre, eller.... Mvh Kriger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå