Kurt P Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bank typen hennes, og rapp dama.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bank typen hennes, og rapp dama.. Ja, så drar dere til Hawaii! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis man bare har f.eks Eirik i nicket, står e-postadressen rett ved siden av navnet... Litt rart hvis hun ikke vet forskjellen på din og "kjæresten's" e-post? Mhm, meget rar situasjon syns jeg. Og man har jo MSN-bilde også.. SÅ feil kan hun ikke ha tatt. Man ser da for pokker forskjell på kjæresten sin og en annen. Selvom de heter det samme.. Haha, teit jente. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis man bare har f.eks Eirik i nicket, står e-postadressen rett ved siden av navnet... Litt rart hvis hun ikke vet forskjellen på din og "kjæresten's" e-post? Mhm, meget rar situasjon syns jeg. Og man har jo MSN-bilde også.. SÅ feil kan hun ikke ha tatt. Man ser da for pokker forskjell på kjæresten sin og en annen. Selvom de heter det samme.. Haha, teit jente. Hun kan ha vert litt brisen, litt trøtt, eller ha en skjerm som er så dårlig at man må tyde skriften for å forstå hva som skjer, og derfor ikke la merke til hverken MSN bildet, eller mailen som står ved siden av nicket. Hvis hun bruker briller, kan det være at hun ikke hadde dem på seg under samtalen, og derfor ikke orket å anstrenge øynene for å finne ut hvilken mail som sto ved siden av nicket. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis man bare har f.eks Eirik i nicket, står e-postadressen rett ved siden av navnet... Litt rart hvis hun ikke vet forskjellen på din og "kjæresten's" e-post? Mhm, meget rar situasjon syns jeg. Og man har jo MSN-bilde også.. SÅ feil kan hun ikke ha tatt. Man ser da for pokker forskjell på kjæresten sin og en annen. Selvom de heter det samme.. Haha, teit jente. Hun kan ha vert litt brisen, litt trøtt, eller ha en skjerm som er så dårlig at man må tyde skriften for å forstå hva som skjer, og derfor ikke la merke til hverken MSN bildet, eller mailen som står ved siden av nicket. Hvis hun bruker briller, kan det være at hun ikke hadde dem på seg under samtalen, og derfor ikke orket å anstrenge øynene for å finne ut hvilken mail som sto ved siden av nicket. Syns det er rart anyway, jeg.. Men hey, sånt skjer. Glem det og move on, for begge Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg tror ikke hun gjorde det med vilje, hvis hun gjorde det, kommer vi i klanen opp til deg en liten tur og rydder opp litt . Uantsett det må være sinnsykt fælt, og du har mine dypeste medføelser . Nå kan det hende at hun tenkte kjæresten brukte en annen data etc. eller noe sånt. For Eirik har det palmebildet (som er et av standardbildene i msn) på sida. Eirik har nemlig ikke noe personlig bilde, så det kan nok misforstås på den måten. Og e-postadressen er jo ikke det som fanger blikket ditt akkurat. TSP Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er da ikke så grusomt vanskelig at noe slikt skjer, skjedd meg meg et par ganger, men ikke noe flaut har blitt utvekslet. Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Slikt skjer fort, selv om det gikk ganske langt her Zyfex, trodde du hadde date med den du er forelska i og greier. Kjipe saker. Men, som andre har sagt her, jeg tror ikke hun gjorde det med vilje, og jeg tror også at hun er langt mer flau enn deg. Hvis du ikke viser henne at du er flau så er det sannsynlig at dere kanskje bare kan le av det når dere møter hverandre neste gang. Om du viker med blikket osv. når du ser henne så kan det godt hende at hun vil snu det til sin fordel, ble overlegen og få det til å virke som du er en taper på grunn av det som skjedde osv... Keep your head high and spirits up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå