darkness| Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hadde du skiftet nick siden sist da? Rart at hun plutselig ikke kjente deg igjen.. og rart at hun plutselig hadde glemt kinoen? Hmhm.. Kanskje hun bare leker med deg? "Du, vennen" høres litt nedlatende ut i mine ører, men mulig dere prater slik der dere bor. Uansett. Er vel bare å glemme saken og late som det aldri har skjedd? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 nå syns jeg farlig synd på deg... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hadde du skiftet nick siden sist da? Rart at hun plutselig ikke kjente deg igjen.. og rart at hun plutselig hadde glemt kinoen? Hmhm.. Kanskje hun bare leker med deg? "Du, vennen" høres litt nedlatende ut i mine ører, men mulig dere prater slik der dere bor. Uansett. Er vel bare å glemme saken og late som det aldri har skjedd? "Du,vennen" er no dritt. Det kan folk bare spare meg og andre for. Jeg er enig med deg ja. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det går no over skal du se . Det er merkelig at hun klarer å ta feil på deg og kjæresten sin..... Har selv to som kalder seg Eirik på msn, men jeg klarer å holde styr på begge. btw darkness| jeg har ikke sett at han har forandra nick på msn i det siste. Ja jeg har han på msn lista, vi er jo i samme klan . OT: Fury of the Norsemen RULES Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis han ikke har byttet nick, hvorfor kjente hun han pltuselig ikke igjen nå da? *sniff sniff* det lukter luremus.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Eg tror heller ikke hun trodde at du var typen. Meget rart men det kan være at hun køddet med deg eller kanskje typen hennes gjorde. Who knows? Dakar vennen. There will be others. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis han ikke har byttet nick, hvorfor kjente hun han pltuselig ikke igjen nå da? *sniff sniff* det lukter luremus.. [OT] HAHAHAHHAhahahaHAHAHAHAHahhahahahah det der er DAGENS! om ikke ukas gullkorn! Genialt [/OT] Til deg trådstarter kan jeg bare si awwwwwwwwwww Glem hele kjerringa, det er nok som de andre her sier, ei luremus som er ute etter oppmerksomhet. Ikke la deg bli brukt. Jeg skjønner også at du føler deg dum, det hadde garantert jeg gjort også! Men du har jo egentlig ikke noe å føle det slik for. Hvis man må føle seg dum for at man liker en person er det en tragisk verden vi lever i Mitt råd; glem ho, finn deg ei ny ei og kom over ho andre Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hihi, litt driti ut jaja lykke til på skolen i morgen da... hadde vært flau jeg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Hm, jeg så hu ikke på skolen idag, enten så var hu sjuk, eller var hu såååå flau?Er jo også mulig jeg bare ikke så hende da. @Darkness| og Flodhest: samtalen gikk ikke akkurat sånn for seg, det var litt mer sånn annerledes, men det var vannskelig å skrive Jeg lagrer ikke chat logs uansett, så, jeg tok det litt raskt fra hukommelsen, samtdigi som jeg gjorde lekser litt innimellom. Hm, jaja, men hvorfor hu ikke skjønte det med nicket for først nå, er vel litt små tvilsomt, men men. Tror ikke hu er typen til å late som som hun skulle bli med på kino.. Men kjærlighet gjør blind er det vel etuttrykk som heter? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du har nok rett, LordZyfeX, hun har sikkert ikke lurt deg med vilje Uansett ville jeg ikke tenkt noe særlig over dette. Begge ble jo flau Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Au den satt. Håper ikke slikt skjer med meg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du har nok rett, LordZyfeX, hun har sikkert ikke lurt deg med vilje Uansett ville jeg ikke tenkt noe særlig over dette. Begge ble jo flau jau, ditch tankene dine og move on Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Haha.. Mildt sagt bæsja på leggen Kjipern den.. Hvis hun tror du er kjæresten en annen gang også kan du prøve å ha netttsex Lenke til kommentar
cls3 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvorfor i det hele tatt bry seg om det... Bare lat som ingenting, og glem det som skjedde. Sånn ting skjer, og sikkert ikke så sinnsykt unormalt. Men hvis ho gjorde det for kødd, så har ho problemer:S det er jo bare teit å tulle med sånt, hva får man ut av det? :o Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Genialt tomat-ulf! Den skal prøver cls3: er det virkelig normalt at en dame sier ja til å bli med en på kino som har samme navn som kjæresten, og truddedet var kjæresten? Hvis ja, har verden _virkelig_ gått av hengslene. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det kan hende det var en annen som satt bak tastaturet og tastet. Kanskje hun hadde glemt å logge av, osv... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jau, er nok ille det der. Føler med deg, men det er hun som skal være flau. Og hun kan ikke være så "snill" i og med at hun var sånn med kjæresten sin. Jeg sier bare en ting... You go LordZyfeX! :thumbsup: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis man bare har f.eks Eirik i nicket, står e-postadressen rett ved siden av navnet... Litt rart hvis hun ikke vet forskjellen på din og "kjæresten's" e-post? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hehe, uffda. Hørtes ikke bra ut, men det er nok hun som er flauest, og har dårlig samvittighet. Hun hadde en veldig tørr tone ovenfor kjæresten sin, så du får håpe på at det ikke varer så lenge, og at hu hopper på deg om ikke så lenge! Enig med den. Synes synd på deg nå altså. Men du har jo ikke så mye grunn til å være flau synes jeg. Det er det hun som har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå