Gå til innhold

Forelskelse er trist! En morsom historie, lol@me

Chasseur

Anbefalte innlegg

Hadde du skiftet nick siden sist da? Rart at hun plutselig ikke kjente deg igjen.. og rart at hun plutselig hadde glemt kinoen? Hmhm.. Kanskje hun bare leker med deg?

"Du, vennen" høres litt nedlatende ut i mine ører, men mulig dere prater slik der dere bor. Uansett. Er vel bare å glemme saken og late som det aldri har skjedd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde du skiftet nick siden sist da? Rart at hun plutselig ikke kjente deg igjen.. og rart at hun plutselig hadde glemt kinoen? Hmhm.. Kanskje hun bare leker med deg?

"Du, vennen" høres litt nedlatende ut i mine ører, men mulig dere prater slik der dere bor. Uansett. Er vel bare å glemme saken og late som det aldri har skjedd?

"Du,vennen" er no dritt. Det kan folk bare spare meg og andre for.

Jeg er enig med deg ja.

Lenke til kommentar

Det går no over skal du se :) . Det er merkelig at hun klarer å ta feil på deg og kjæresten sin..... Har selv to som kalder seg Eirik på msn, men jeg klarer å holde styr på begge.

btw darkness| jeg har ikke sett at han har forandra nick på msn i det siste. Ja jeg har han på msn lista, vi er jo i samme klan :D .

OT: Fury of the Norsemen RULES

Lenke til kommentar
Hvis han ikke har byttet nick, hvorfor kjente hun han pltuselig ikke igjen nå da? *sniff sniff* det lukter luremus..

[OT] HAHAHAHHAhahahaHAHAHAHAHahhahahahah det der er DAGENS! om ikke ukas gullkorn! Genialt :thumbup: [/OT]

Til deg trådstarter kan jeg bare si awwwwwwwwwww :no:

Glem hele kjerringa, det er nok som de andre her sier, ei luremus som er ute etter oppmerksomhet. Ikke la deg bli brukt.

Jeg skjønner også at du føler deg dum, det hadde garantert jeg gjort også!

Men du har jo egentlig ikke noe å føle det slik for.

Hvis man må føle seg dum for at man liker en person er det en tragisk verden vi lever i :ermm:

Mitt råd; glem ho, finn deg ei ny ei og kom over ho andre :thumbup:

Lenke til kommentar

Hm, jeg så hu ikke på skolen idag, enten så var hu sjuk, eller var hu såååå flau?Er jo også mulig jeg bare ikke så hende da.

@Darkness| og Flodhest:

samtalen gikk ikke akkurat sånn for seg, det var litt mer sånn annerledes, men det var vannskelig å skrive :) Jeg lagrer ikke chat logs uansett, så, jeg tok det litt raskt fra hukommelsen, samtdigi som jeg gjorde lekser litt innimellom.

Hm, jaja, men hvorfor hu ikke skjønte det med nicket for først nå, er vel litt små tvilsomt, men men. Tror ikke hu er typen til å late som som hun skulle bli med på kino.. Men kjærlighet gjør blind er det vel etuttrykk som heter?

Lenke til kommentar

Hvorfor i det hele tatt bry seg om det... Bare lat som ingenting, og glem det som skjedde. Sånn ting skjer, og sikkert ikke så sinnsykt unormalt. Men hvis ho gjorde det for kødd, så har ho problemer:S det er jo bare teit å tulle med sånt, hva får man ut av det? :o :hrm:

Lenke til kommentar
Hehe, uffda. Hørtes ikke bra ut, men det er nok hun som er flauest, og har dårlig samvittighet.

Hun hadde en veldig tørr tone ovenfor kjæresten sin, så du får håpe på at det ikke varer så lenge, og at hu hopper på deg om ikke så lenge! :p

:thumbup:

Enig med den.

Synes synd på deg nå altså. Men du har jo ikke så mye grunn til å være flau synes jeg. Det er det hun som har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...