WeeR Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hei! Har diverse stabilitetsproblemer med min nye 939 A64. Maskinen fungerte fint i ca 1 måned etter at jeg fikk den, så begynte problemene. Først begynte den å låse seg i spill og i windows. (Virket spesielt som den klikket hvis det ble spilt musikk, den kunne være bra i mange dager så lenge ikke musikk eller musikk fra spill ble brukt). Bildet frøs da helt og lyden skurret ett par sekunder, eller gikk i loop ett par sekunder, før maskinen restartet seg. Maskinen har også begynt å fryse fullstendig noen ganger hvis jeg brenner en DVD. Denne skjer 2-3 sekunder etter at jeg har trykket på "done" i nero, og DVD platen kommer ut. Maskina klikker ikke hvis jeg tar ut plata uten å trykke på "done" i nero. Jeg må da bruke reset knappen for å restarte. Nå har også maskina begynt å klikke når jeg går ut av SWAT4. Får da opp en feilmelding som ikke sier stort fra motoren til SWAT, før jeg får IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL, som er den første feilmeldingen jeg har fått som det er noe å gå etter.. Har nå prøvd den nye Nvidia driveren, nyeste Omega driveren samt flashet bios på hovedkort til nyeste versjon. Har også prøvd å kjøre memtest+ ett par ganger uten å finne noe feil. Noen som kan ha noen ide om hva som er feil, eventuellt hva jeg kan prøve? Litt mer om maskinvaren: MSI K8N NEO4 Platinum Hovedkort S939 Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 2ns Strømforsyning er en eldre Enermax, husker ikke om den er 480/520 eller 540W. Crucial PC3200 BallistiX DDR 512MB CL2 (2X) Hvis det skulle være noe jeg har utelatt så bare spørr.. Takker på forhånd for hjelp Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Nforce IDE driveren var synderen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå