Gå til innhold

ungdomsbåt til 25.000, skal ha plass til guttane!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

Gh 11 LS er ein fin båt, men ikkje noko praktisk. Styrekonsollet er noko av det ********** som nokon gong er lagd. Du kan ikkje få ner ein fot på gulvet uten å ta borti rattkonsollet. Men denne: 2006 GRP 425 Sprint er utrulig fin, og du får garantert plass til 4 stk i den..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
GH 11 deluxe er en genial båt!! Den er kul, bra skråg, plass til 4-5 personer, går fort, dyktil i sjøen og dobbelbunn. ANBEFALES :D

6130073[/snapback]

 

I en GH11? Ekstremt optimistisk. 3 holder i en slik båt.

 

4-5 personer så ville jeg gått opp i 15-17 fots klassen. Kansje litt dyrere men det er det verdt.

 

Skift topic fra guttane til jentene :p

Lenke til kommentar
GH 11 deluxe er en genial båt!! Den er kul, bra skråg, plass til 4-5 personer, går fort, dyktil i sjøen og dobbelbunn. ANBEFALES :D

6130073[/snapback]

 

Eg har GH 11 De'Luxe og den er fin!! Dritkult skråg i alle fall, men 3 personer er nok!! Har pust opp min i våres og skal snart ta jomfruturen... GLEDER MEG!! sjekk GH 11 De'Luxe prosjekt for å følge med på prosjektet mitt:)

Endret av Andal
Lenke til kommentar

Ville heller kjøpt gh14.

Større båt,kan brukes til alt.

Større motor feks ein 40hk så kan dn brukes til vannski.

Tåler betre bølger enn ein gh11.

 

Betre båt på alle kanter...

 

Gh11 er ein fin båt å bare leke sg i,vill ikkje si at det er noe båt som er god å fiske i og dra tube,vannski osv.

Og dn er litt liten viss du har planer om å ha 4-5personer i dn...

Endret av terhi
Lenke til kommentar
Ville heller kjøpt gh14.

Større båt,kan brukes til alt.

Større motor feks ein 40hk så kan dn brukes til vannski.

Tåler betre bølger enn ein gh11.

 

Betre båt på alle kanter...

 

Gh11 er ein fin båt å bare leke sg i,vill ikkje si at det er noe båt som er god å fiske i og dra tube,vannski osv.

Og dn er litt liten viss du har planer om å ha 4-5personer i dn...

6136106[/snapback]

 

Hei. Gh 14 er en kjempe fin båt! Har en selv, har ikke prøvd den på vannet enda da. Men vet ikke om jeg ville satt på en 40hk på. Ville heller ha prøvd 20-35hk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...