Gå til innhold

Commodore 64 Plug and Play, når?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Ser at den norske nettbutikken streamland.no vil ta denne inn. Tilgjengelig fra juli måned.

De har vist utsatt fristen til midten av august:

http://www.streamland.no/view_product.php?product=4001 Og prisen er satt til hele 398 kr.

Jeg mener jeg så denne på en norsk nettbutikk for 229 kr for noen dager siden men finner den ikke igjen.

Jeg lurer også på når Gamer.no skal teste den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Jaudå, eg importerte den amerikanske versjonen for ei tid tilbake. Funkar veldig bra. :)

Bestilte to stykker, ein til meg sjølv og ein som vart gitt bort som premie på forrige AmiTron.

Kay

Ikke noe problem med NTSC vs. PAL?

Eller har du kobla den til TV/Video som takler begge deler?

Lenke til kommentar
Jaudå, eg importerte den amerikanske versjonen for ei tid tilbake. Funkar veldig bra. :)

Bestilte to stykker, ein til meg sjølv og ein som vart gitt bort som premie på forrige AmiTron.

Kay

Ikke noe problem med NTSC vs. PAL?

Eller har du kobla den til TV/Video som takler begge deler?

Trur dei fleste litt nyare TV-ar taklar både PAL og NTSC ganske greit, min gjer i alle fall det (nokre år gammal Sony 32" CRT Widescreen). Den funka òg på den litt eldre TV-en vi brukte på AmiTron. På naboen sin gamle TV vart det imdlertid i svart-kvitt. Du får sjekke bruksanvisninga om du er usikker. :)

Kay

Lenke til kommentar

Jøss, 196kr og 85 øre er faktisk like under 200kr-grensa for å importere tollfritt. Vil det si at man slipper tollgebyr og moms? Eller skal frakt beregnes inn i summen? I så fall må det jo være innen rekkevidde å finne andre nettbutikker som selger den ennå litt billigere sånn at man kommer under 200kr-grensa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...