Marious Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Selv om pæra i hovedkortet på pcn lyser og alt ser ut til å være i orden så skjer det absolutt ingenting når jeg forsøker å skru den på. Dette skjedde for første gang for tre uker siden, men da hjalp det å bare vente i en halvtime for så skru den på igjen. Nå har den vært død i over 2 døgn. Noen som har anelse om hva som kan være galt? Setter pris på alle forslag Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Koblinga fra startknappen til hovedkortet kanskje? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har samme broblemet men hva skjer når du slår den på jeg bytta psu (det lyste før også men den ver ødelagt) men det kom ikke noe på skjermen Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har samma problem jeg oxo.. men ikke med min pc.. men en jeg bygger til en kammerat.. lyset på hk lyser som bare det.. har splitter ny PSU, prøver å skru på.. vifta roterer kanskje en halv gang og så blir det helt døtt men det lyser fordet.. og ja PSU'en funka i ca en halv time så skrudde den seg av og det var da det skjedde at jeg ikke får den på igjen.. Prøvde mede annen PSU for sikkerhets skyld da funka pc'en helt fint Hva skal jeg gjøre? er det garanti på sånnt? Har kjøpt A-Open H600C med 350w PSU i combo pakke. Lenke til kommentar
Marious Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 er vel garanti på det hvis det er nytt. bytta strømtilførsel idag, og da ville pcn starte! men skjermen fikk ikke noe signal regner med at det er enten hovedkortet eller prossesoren som er gåen. (ettersom et annet skjermkort ble testet uten hell) Noen som har noe forslag til hvordan jeg kan finne ut hvilke av de det er? har ingen annen prosessor jeg kan prøve.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Jeg har samme problem Var det q-tec? si i fra når den funker da og si hva det gjorde q-tec Ram brøv den. Edit:glemte no og leif kom på besøk :!: Endret 24. april 2005 av Little slask Lenke til kommentar
pr0tec Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Selv om pæra i hovedkortet på pcn lyser og alt ser ut til å være i orden så skjer det absolutt ingenting når jeg forsøker å skru den på. Dette skjedde for første gang for tre uker siden, men da hjalp det å bare vente i en halvtime for så skru den på igjen. Nå har den vært død i over 2 døgn. Noen som har anelse om hva som kan være galt? Setter pris på alle forslag har samme problemet jeg også.. Har sjekka alle ledninger, ingenting løst.. Merkelige greier.. Av og til vil den på, men så skruer den seg av igjen.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Prøvd å resete CMOS? Sjekket at det ikke er noe krøll med ledningene i ATX og P4-kontaktene som går til til HK-et? Endret 24. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 sjekk om prosessoren stiier ordentlig i sokkelen. Lenke til kommentar
Marious Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 kjøpte like gjerne nytt hovedkort jeg, og nå funker den som aldri før! betalte vel nermere 4000 for hovedkortet for over 2 år siden, Men nå fant jeg nøyaktig det samme kortet på komplett til 375kr! (demovare riktignok, men det holdt i massevis for meg) Problem solved! Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har akkuratt bytta cpu kjøler og etter det komme er det ikke skjermbilde noen som veit hvorfor???? Den piper ikke eller noe sånt:( Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har akkuratt bytta cpu kjøler og etter det komme er det ikke skjermbilde noen som veit hvorfor???? Den piper ikke eller noe sånt:( Slå av maskinen, ta ut batteriet i 10 sek. og sett det inn igjen. (eller clear CMOS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå