halber Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg bruker en Topcom Skyr@acer Pro WBR654 og har en Dell laptop med Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection. Når jeg kobler meg opp på routeren begynner den med hastighet 54 Mbps og excellent signalstyrke, men så godt som hver gang går hastigheten og signalstyrken gradvis nedover, gjerne helt til 1 Mbps og poor signalstyrke. Og av og til hopper den helt ut. Er det noen som vet hva jeg bør gjøre? (- jeg er relativt ny i gamet, men har lett rundt i manualer og hjelpefiler og sider på nettet) Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har akuratt samme problemet med den. Håper noen vet hva det er. har samme ruter... crap... Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan det være strømsparingsfunksjonen som demper sendestyrken for å spare batteri? Se i egenskapene for det trådløse nettverket på den bærbare, og sett evt. opp sendestyrken. (høyreklikk min datamaskin, maskinvare, enhetsbehandling, nettverkskort, høyreklikk - strømsparing) Bare en gjetning......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå