Booter Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har for lengst funnet ut at Mp3 kan brukes som ringelyd og mid til meldinger, men hvilke lydformater støtter den ellers? Har lyst til å bytte meldingslyd med en Mp3 men etter opplasting fra bluetooth blir det vist både feilplassert og feil lydformat for å kunne bruke det. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Den støtter MP3, MP4 og AAC. Det går ikke an å legge inn egne meldingstoner. Lenke til kommentar
Booter Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Hmm er bare nødt til å få endret de forbanna vekkeklokke melodiene, de som har stappet dem inn på mobilen har en syk "musikk" smak. Kan man ikke "hacke" litt hvis man har sånn datakabel? Lenke til kommentar
knutert Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er enig i at de alarmlydene er passe slitsomme! Men sorry, ikke mulig å endre de... Men det man eventuelt kan gjøre er å lage et javaprogram som man skrur på før man legger seg, og som har den ringelyden man vil høre. Hmm, ganske god ide det er, hvis jeg får si det selv! Er dere villig til å betale for noe sånt eller? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er jo merkelig at man ikke kan endre verken meldingslyd eller alarmtoner når man kan endre ringetoner. Lurer på hva de begrunner den avgjørelsen med? Lenke til kommentar
Booter Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Mailer Samsung og maser om dette, teit at bare ringelyd kan være mp3 når den har støtte for det. Må finne noen hacks å se på dette hehe *Fikkle fikkle* Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Betal en NTNU eller NITH student Dem fikser biffen dem (en spøk, men kanskje, hvem vet?) Lenke til kommentar
Booter Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Tror noen russere har laget et lite prog for å "Browse" noen filer på mobilen... Skal nok finne ut av dette men jeg må nok invistere i en datakabel. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Tror noen russere har laget et lite prog for å "Browse" noen filer på mobilen...Skal nok finne ut av dette men jeg må nok invistere i en datakabel. Browse kan man jo gjøre allerede. Men hva har det med denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Booter Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Min tråd så jeg sier hva jeg vil! ¨ Må jo kunne browse og ordne litt her og der for å kanskje finne ut av systemet og kanskje skrive om en fil der det står hva som skal kunne spilles av og hvor det er , først browse og så editere... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Betal en NTNU eller NITH student Dem fikser biffen dem (en spøk, men kanskje, hvem vet?) hvem, hvor? hørte jeg ntnu eller nith? si en pris så får du skreddersydd mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå