colombo230 Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hvordan fjerner jeg opsjonen 'scanners and cameras' fra My computer skjermbildet i winXP? Jeg har 'view' på 'tiles' og arrange icons by type. Jeg har ikke bruk for scanners and cameras bildet, kun de forskjellige partisjonene jeg har. Skjønner egentlig ikke hva som er vitsen med at akkurat scanners and cameras skal være der sammen med C: etc... Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg instalerte en gang Cold Fusion Studio, og den la en FTP mappe i min datamaskin. Når jeg uninstalerte programmet lå FTP mappa fortsatt igjen der, og det gikk ikke ann å slette den ved å høyreklikke. For å få fjernet mappa, måtte jeg gå igjennom hele registeret for å finne alt som hadde med Alair Cold fusion studio å gjøre. Når jeg hadde slettet alle nøklene i registeret var mappen borte :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 trykk win+r -> regedit -> søk etter "delegate". Det som ligger under "delegate folders" er det som vises i my computer. sannsynligvis er det to stykker der - 1 til scanneren, og en til "shared documents" (som jeg alltid fjerner). der er opp til deg selv å finne ut hvilken som er hva :smile: men hvis ikke du har behov for "shared documents" så er det bare å slette begge. Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 WOW! topp. takk skal du ha Jezuz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå