zjulik Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Forsøk dette: Start maskinen i Safe Mode. Gå til START-knappen, velg Run (eller kjør) og i tekstfeltet som dukker opp skriver du msconfig Da får du opp et grått vindu. Velg "BOOT.INI" blant valgene oppe. Kryss av for /BASEVIDEO Trykk Apply (eller Bruk) Lukk vinduet og ta en omstart inn i vanlig normal mode. Maskinen din vil nå starte på vanlig måte, men med 640x480 oppløsning. Så endrer du til 1024x768 eller hva du vil ha. Når oppløsningen er OK igjen, må du antagelig inn i start/run/msconfig/boot.ini igjen og ta bort krysset ved /basevideo. Endret 19. april 2005 av zjulik Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 her er link til omega-drivere til skjermkortet ditt: http://www.omegadrivers.net/nvidia/win2k_xp.php Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Laster ned ny driver nå...Men er du sikker på at dette fungerer zsjulik? Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Det er nå offisielt: JEG ELSKER DEG ZJULIK!!!! :D Det fungerte fjell det!! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ikke tull med driverne ennå - hvis du ikke allerede har gjort det. Mitt forslag er ikke skadelig på noen måte, derfor bør du prøve det. Har du allerede avinstallert en driver, er vel saken biff? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ja det kan jo ikke bli for mye kjærlighet i verden Fint at det er i orden!!!! Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Beklager skrivefeil, var selvfølgelig zjulik som var målet Liker dere andre og da ;p Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Men nå spør maskin hele tia om hvilket om jeg vil starte normalt OS, eller om jeg vil starte i Safemode , hvordan får jeg det tilbake til normalt? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Gå til START-knappen, velg Run (eller kjør) og i tekstfeltet som dukker opp skriver du msconfig Velg normal oppstart. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Elsker deg fortsatt zjulik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå