Ole_A Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Heisann, trenger litt hjelp her... Måtte tukle med innstillingene (DUST!) i Windows og da kom jeg bort til Oppløsning...Hva kan dette være forno spennede saker tenkte jeg og satte den på fullt...Lure meg Så nå sitter jeg her på den bærbare og roper om hjelp...Hvordan får jeg den tilbake til normalen,eller får endret den tilbake til nomralen i sfaemode e.l? Takker forsvar Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Jeg som skulle for en ggangs skyld være flink og gjøre lekser Men kan det fikses? eller har jeg driti på draget nå? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hva skjer når du starter opp i safe mode? Har du prøvd det? Så kan du se hva oppløsningen står på og evn. endre.... Vet ikke om det hjelper da, er bare et tips. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Hvordan får jeg startet den i safemode da? Håper jeg ikke har gjort no veldig dumt, da går nakken min ikveld Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Trykk F8 under oppstart. Da får du opp noen valg. Det øverste er "sikkerhetsmodus" Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 HAr prøvd dette, men når skal jeg trykke f8? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Safe mode: TRykk F8 fra pc'en starter til du får opp noen alternativer. Ikke hold den inne, bare trykk ofte. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Trykk F8 under oppstart.Da får du opp noen valg. Det øverste er "sikkerhetsmodus" Og trykk aktiver VGA-modus.... Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Ok, takker for det...Starter den med sikker oppløsning eller den jeg satt selv? Noen andre alternativer? TAkker for svar Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Starter du den i sikkerhetsmodus skal den starte med en sikker oppløsning som alle skjermer skal kunne vise. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Ok, booter nå... Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Fikk stilt på oppløsningen men vet jommen ikke om det bare var for Safemode...FAEN! Det var det.... :( Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Fikk stilt på oppløsningen men vet jommen ikke om det bare var for Safemode...FAEN! Det var det.... Hva mener du!? Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Jeg fikk stilt på oppløsning i Safemode, men virket som om det kun gjaldt i safemode...Samme problemt med andre ord... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har du tilgang på en annen skjerm du kan koble på for å stille tilbake oppløsninga? Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Bare en gammel CRT...Tror dere det kan fungere? Er en CRT det er på nå og, fra -97ellernoe... Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Kan være at det er problemer med den skjermen du har nå (lite sannsynlig). Prøv det da og si om det gikk! Endret 19. april 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Avinnstaler driveren og innstaler den på nytt, i safemode. Funker her når det skjer, noe rart med hz på skjermen (det skjer ofte) Endret 19. april 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Avinnstaler drivern å innstalern den på nytt, i safemode da. Funker her når det skjer, noe rart med hz på skjermen (det skjer ofte) Hvordan? Er ikke sånn veldig datamann igrunn Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har opplevd det samme jeg også når jeg stiller på hz'en. Men det var på skolen da Det gikk over etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå