Complexity Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 har vert plaget med dette ganske lenge.. folk kommer seg ikke inn på min maskin? kjører windows xp professional med service pack 1 og 2.. bynner å lure om sp2 kan ha noe med saken å gjøre spiller cs og andre spill helt fint i nettverk.. men når folk skal inn på min pc og se det jeg sharer står det bare \\fuske er ikke tilgjengelig. ingen adgang (tatt fra fattern sin pc.. windows 2000) men jeg får kopiert over på andre sine pc'er.. hadde nettop en kompis på besøk med sin pc.. og jeg måtte drege alt over på hannes data. mye mer tungvint en vist han kunne ha fått opp det jeg sharet og tatt det han ville ha! har fått litt hjelp på mirc. men da fikk jeg opp den ene mappen jeg sharet på "min datamaskin" på den andre pc'en.. og det var fryktelig tungvindt og jeg vill jo ha flere mapper der var på lan-party for en stund siden også. utrolig irriterende at jeg måtte legge ting over på andre sine pc'er istede for at di kunne hente det fra min noen som vet hvordan man fikser dette? innstillinger eller noe slikt? har vert plaget helt siden jeg instalerte windows xp pro. takker for alle svar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 huff.. er skikkeli desperat asså! finnes det ingen løsninger? vill ikke formatere,, har bare 1 partisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg