gamerman Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Hei Jeg skal kjøpe meg Thermaltake Armor og ser at dette følger med : Foran : 1 x 12 cm - ( 1 installert) Bak : 1 x 12 cm - ( 1 installert) Bak : 1 x 9 cm - ( 1 installert) Topp : 1 x 9 cm - ( 1 installert) Jeg har tenkt til å ha 3 vifter foran og da må jeg ha 2 av disse : Cooler 4 in 3 Device Module Det jeg lurer på er : Hvor høyt i cm er kabinettet ? Kjøler det bra ? Trenger jeg noe mer en kabinettet og de 2 Cooler 4 in Device for å få festet den ? Skal bestille nå snart så hvis du ser dette vær så snill å svar Edit : Off-Topic Hvem webshop er best å bestille fra ? Endret 19. april 2005 av gamerman Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 De HDD-modulene er jo for Cooler Master Stacker da... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 De HDD-modulene er jo for Cooler Master Stacker da... PSDATA duden sa at det skulle gå helt fint med dem. Han sa at de hadde tilsvarende cooler master moduler som passet. Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Hvorfor i alle dager skal du har 3 stk 120mm vifter i front?? Du må jo få transportert ut luften, med de 3 viftene får du en støy som er sinnsyk, har dette kabinettet selv. Bruker den ene som følger med foran 3 1/2 - 5 1/4" modulen samt en 120 mm i bakkant, en 92 mm under toppdekselet og en 92mm bak hd-modulen som ligger ved siden av poweret og det er mer enn nok. Jeg kjøpte mitt fra Mpx og fikk det for 1061,- + mva. Kjøpte samtidig 2 stk. Shark så de ga noe rabatt på ordren... Bruker en OCZ 520W Modstream strømforsyning sammen med Armor-en. Endret 19. april 2005 av sjarken Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er du klar over att du ødelegger ryggen når du skal på lan? 16.2 kg Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det finnes som sølv i aluminium Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er du klar over att du ødelegger ryggen når du skal på lan? 16.2 kg Sveklinger gjør kanskje det, men vi som har Chieftec Dragon midi-tower klarer det (nesten 20kg med litt hw inni) og vi som har 19" CRT klarer det nok også (min veier 22kg) Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Jeg pumper Min Skjerm veier 40 kg ^^ Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er ikke så helt lett den Eizo-en som jeg har. Tror den er over 30 kg Armor-en er som riktig beskrevet over 16 kg tomt, så det blir jo over 50 kg datautstyr å dra med seg.... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg går til lan da. Bor like ved "aulan" der det arransjeres. Så vekt er noe jeg tenker på, Gammelt targa-kabinett: 8kg med kvalitet . Orion 17" LCD-skjerm: 4kg? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 *jeg er også sterk* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vel en kamerat av meg har det kabinettet og jeg må desverre si at det var et par ting som skuffet meg. Det viktigste var at stforsyningen var plassert på høykant oppe bak i kabinettet og rett på siden av den var det plassert en hd ramme . Dette medfører en dårlig luftstrøm til stforsyningen , og plassere en hd ramme på det varmeste stedet i kabinettet var vel heller ikke så lurt . Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det er helt riktig med tanke på HD-rammen ved siden av poweret. Min OCZ Modstream har stor vifte med et gitter på siden at HD-rammen ikke gikk inn en gang. Men totalt sett er dette et av de beste kabinettene jeg har hatt. Det er jo stort som en kirke inni... Lenke til kommentar
bjornpv Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 De HDD-modulene er jo for Cooler Master Stacker da... PSDATA duden sa at det skulle gå helt fint med dem. Han sa at de hadde tilsvarende cooler master moduler som passet. Er det noken som har testa dei modulane i Armor eller kamelot?? trenger litt meir feste til hdd Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Er du klar over att du ødelegger ryggen når du skal på lan? 16.2 kg Sveklinger gjør kanskje det, men vi som har Chieftec Dragon midi-tower klarer det (nesten 20kg med litt hw inni) og vi som har 19" CRT klarer det nok også (min veier 22kg) De med Chieftec Dragon Bigtower da..? Har det jeg veier ca 25 kg nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå