tahenrik Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 student som jeg er dekker ikke noe stort budsjett til kjøp av grafikkort. Tenkte kjøpe et nytt et til under 1000 kr. siden jeg ikke får noe særlig bra nytt kort for så lite tenkte jeg kjøpe et brukt et... valget står mellom 9700pro, 9800pro, og geforce 5900xt. Hvilket burde jeg satse på? førstnevnte er en god del billigere enn 9800pro, og ettersom jeg har forstått er det ikke allverdens forskjell mellom de.. Hvordan yter de så mot 5900xt? har fra før et raedon 9600, som blir litt for kjipt.. vil de overnevnte være noe god oppgradering? svar = takk. Lenke til kommentar
Ciley Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 kjøp heller nvidia gforce 6600gt koster rundt det samme bare det er en god del bedre Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Jeg vil også gjøre oppmerksom på tre-ords-regelen, emnetitler som omgår denne ved å f.eks sette ekstra tegn (utropstegn, punktum osv) på slutten for å få nok "ord" vil etter all sannsynlighet bli stengt. Siden du er ny på forumet er emnefeltet endret. Endret 19. april 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er et bra hopp fra 9600 til 9700 Pro. Dette kortet er faktisk ganske bra selv i dag og du vil kunne spille det meste med ok ytelse. Om det er verd pengene opp til 9800 Pro må du nesten avgjøre selv. Hvis du snakker om et brukt 9800 Pro til under 1000 lappen tror jeg jeg ville valgt det. Snakker du om et nytt et til 1400,- syns jeg det er ganske dyrt i forhold til at du kan få 6600GT til 1495,- på elkjøp. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Idag ville jeg nok ikke kjøpt noen av dem... Hadde heller spart 500 kroner til og kjøpt et GeForce 6600GT, der får du masse for pengene... I nye spill er de mye bedre enn 9800pro. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hvor mye er det snakk om i pris? For at et kjøp av de "gamle" kortene skal være forsvarlig bør prisen også være veldig lav... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå