w0d00 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hver gang jeg skrur på maskinen min lukter det svidd/brent.. (Elektrisk svidd).. Har kjekket temperaturer med Everest men alt er som det skal der... Hva kan det være?? Støv??? Lenke til kommentar
KickF Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 PSUèn som er litt skitten ja ... kan nok litte litt svidd den ja ... du kan no da eller opne PC å sjå etter om det er eit kull med hybelkaniner som har formeira seg der inne Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 støvsugde PCen min i går å da jeg åpna PSUen tenkte jeg bare "fy f*** at ikke den har tatt fyr enda" det lå kjukt med støv inni den, men den har jo tross alt stått å svivt i snart et år i strekk nå... så ta en runde med støvsugeren å se om den lukter svidd etterpå Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 er bedre å blåse så du slipper elektriske uladninger fra støvsuger, evt luft på boks. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 er bedre å blåse så du slipper elektriske uladninger fra støvsuger, evt luft på boks. Men er luft på boks helt ren for vann ? Hadde foretrukker å ta u PSU`en forsiktig, for så å snu den opp ned fort! slik at alt støvet datt ut selv. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Komprimert luft på boks er ganske tørr etter det jeg har merket hvis du ikke holder den opp ned, da kan du se luften fordampe (aner ikke hva somer inni jeg). Menen ting er sikkert og det er at det er bedre enn støvsuging Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Sikker på at lukten kommer fra PC og ikke skjermen? Tipper det er en kondensator eller noe som holder på, eller har tatt kvelden. Hadde selv en gammel CRT skjerm som begynte å lukte elektrisk brent og det ble bare verre og verre, så jeg kastet den før den eksploderte eller noe Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Fant ut hva årsaken var.. Det var en strøm-omformer.. Til noen neonlys inne i kabinettet... Det var ikke lenge før den tok fyr... Det lukter helt jævlig av den!! Og den er helt svidd inni!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå