Athelas Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Cursed. I am cursed.... Da jeg skrudde på maskinen i morges dukket det en feilmelding, og Windows (Xp Pro Engelsk) ville ikke laste seg inn. Feilmeldingen sier at det er en korrupt system fil i multipartitionblablabla/Windows/system32/config/system. Spørsmålet mitt er da... Hvor fucked er jeg? Må det reinstall her, eller kan jeg reparere dette på noen måte? Se profil for hardware specs. Athelas Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Prøvd å reparere når du setter inn XP cd-en? Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 kommer du inn i safemode? da kan du prøve system restore Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Overklokket? Da klokker du ned og restarter. Prøv også å boote med windows xp cden og velg reparer. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Har ikke overklokket. Får ikke startet maskinen i safemode. Recover/repair funksjonen funker ikke... Faktisk så finner ikke maskinen windowskatalogen på s-ata disken. Bare det gamle overflødige på den ene p-ata disken. Er det ingen måte å ordne dette på uten re-install? Athelas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå