Kriwin Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Halo! Jeg satt å tengte på å bygge et kabinett inn i en koffert! Noen som har sett det før? Isåfall fra hvor? Noen som har ideer til det? Kristian Lenke til kommentar
sigz Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har sett noen gjordt det, men husker ikke hvor.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er en ganske standard ting å begynne med så det finnes hauevis av bilder av sånt som du kan se på! Vet det er en og par her inne som har gjort der også.. Du finner sikkert noe på http://metku.net/modgallery/ ! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 jeg driver å stresser med et slikt prosjekt nå for tiden... er ikke ferdig med det enda men det er ikke lenge til jeg legger ut bilder på workloggen når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 jeg driver å stresser med et slikt prosjekt nå for tiden...er ikke ferdig med det enda men det er ikke lenge til jeg legger ut bilder på workloggen når jeg er ferdig Ok!! *sikler etter bilder* Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ja jeg har laga en KOffert PC KOm med i tv2 sitt spillmagasin her om noen helger siden også Bilder av casen ligger på OCshootsine sider... http://www.ocshoot.no/tg05_dag4.htm Scroll nedover til de ser kofferten med RØDE katoder Måtte jo da slenge inn noen Katoder da for å Flashe den fram i Mørket Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja, det er en logg her og faktisk, søk! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 jeg driver å stresser med et slikt prosjekt nå for tiden...er ikke ferdig med det enda men det er ikke lenge til jeg legger ut bilder på workloggen når jeg er ferdig Ok!! *sikler etter bilder* hvorfor tror du det heter worklogg ? en logg over arbeidet ? Hvis du legger ut når du er ferdig kan du like godt poste riktig og poste i casemod kategorien. Ikke noen vits å poste ett ferdig prosjekt i worklogg kategorien Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Ja jeg har laga en KOffert PC KOm med i tv2 sitt spillmagasin her om noen helger siden også Bilder av casen ligger på OCshootsine sider... http://www.ocshoot.no/tg05_dag4.htm Scroll nedover til de ser kofferten med RØDE katoder Måtte jo da slenge inn noen Katoder da for å Flashe den fram i Mørket :O Det var jo rått da! Vet du hvor jeg kan få tak i en sånn koffert? Hadde vært rått å ha! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Ljudia.no har vel slike DJkofferter, og Clasern har vel også noen! Men de er visst litt mindre.. Så overalt hvor de selger DJ og musikkutstyr finner du nok en slik en. EDIT: Leste i artikkelen på OcShoot.no at han hadde kjøpt den på Europris for 400 spenn.. Endret 20. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 jeg driver å stresser med et slikt prosjekt nå for tiden...er ikke ferdig med det enda men det er ikke lenge til jeg legger ut bilder på workloggen når jeg er ferdig Ok!! *sikler etter bilder* hvorfor tror du det heter worklogg ? en logg over arbeidet ? Hvis du legger ut når du er ferdig kan du like godt poste riktig og poste i casemod kategorien. Ikke noen vits å poste ett ferdig prosjekt i worklogg kategorien hehe joda jeg kan legge ut bilder her oxo hvis det er det dere vil men ellers kan jeg jo paste link til posten i worklogg så slipper jeg å paste bilder i begge postene men vi får se når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Finner ingen kofferter jeg:( Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hva mener du? Modda eller selveste kofferten? Har jo lista opp over.. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Selve kofferten! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Som jeg nevnte i stad: Ljudia.no har vel slike DJkofferter, og Clasern har vel også noen! Men de er visst litt mindre.. smile2.gif Så overalt hvor de selger DJ og musikkutstyr finner du nok en slik en. wink.gif EDIT: Leste i artikkelen på OcShoot.no at han hadde kjøpt den på Europris for 400 spenn.. wink.gif Hvis du ikke finner noe så skjønner ikke jeg Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Finner ikke no jeg Kan ikke noen bare gi meg en link? Kristian Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 OM du sjekker Ut Europris;clas ohlson Så har de en eller annen en ja, Har funnet den jeg lagde i andre steder også på PricEclub.. Men den fra Clas Var litt for liten til det jeg Skulle bygge så da kjøpte jeg den som Poppa opp i sjappa dagen jeg hadde lyst til å lage en Lenke til kommentar
Radi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har kommet ganske langt på min koffert mod. Du får kjøpt koffert på Clas Ohlson, der kjøpte jeg min. Den kofferten funket helt fint Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 var det ingen som kikka på linken til han med den "røde" kofferten...står jo der at han kjøpte den for under 400kr på europris ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå