Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sendte inn bestilling mandag på plextor og en spindel cd plater. fikk bekreftelse og alt det der, men ingen reaksjon før fredag da ble den lagt i posten.

lørdag var den kommet til Hamar så får håpe den er på Gjøvik mandag

litt tregt og savner litt respons fra butikken i mellomtiden

feks. at lite folk eller noe annet for det er litt lenge å gå å vente i 5 dager uten at noe skjer.

Til vanlig kommer jo det en har bestillt i løpet av maks en vanlig arbeidsuke.

greit at bestillingen var mandags ettermiddag, men burde blitt sendt på tirsdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har sjølv vore på jakt etter eit nytt skjermkort (GW TI4200 64 mb) og har venta i over ein månad på at dette skulle komme inn på lager hos pcutstyr. I forrige veke fann eg ut at eg ikkje gadd å vente meir, og gikk over til 128 mb varianten. Denne endringa gjorde eg på onsdag og fekk bekreftelsen rett etterpå. Vara vart sent frå deira lager på fredag, så eg reknar med at eg kan hente kortet på posten i morgon.

Synes ikkje dette er så gale, og når ein tek med i betraktinga at dei er lavast på pris (i allefall i mitt tilfelle), så toler eg i allefall å vente nokre dagar på at vara skal komme. Men det kan jo vere som du seier at dei har begrensa kapasitet for øyeblikket grunna ferie!

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...