jon67 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 "The New Standard"?? ...my ass... Så, så... det er sånt vi voksne synes er litt stas, vet du Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Så, så... det er sånt vi voksne synes er litt stas, vet du Jojo, den var jo fet. Kunne godt tenkt meg en sånn, hadde vi bare hatt hage som hadde plass edit: den så jo litt ut som konseptet i planetariet i London.... Endret 20. april 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg skal bruke PC'en til spill internett bilder musikk. alt som jeg kan.Jeg har jo 3 unge gutter 10 - 21 år og 1 jente på 17 år. pluss verdens beste kone!! Jeg har en venn som kan bygge han har bygget sin pc selv. det var han som tipset meg om dette. Jeg skal sefølgelig ha med printer og digitalt kamera. som vi kan ha i familien. Kjøp heller den feteste LYse linja, og en maskin til alle i familien Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Stenges av helt åpenbare grunner. Pussig at samme ip-adresse (og kanskje til og med person? ) er konfirmant og på kortere tid enn en uke senere er gift og har masse barn, og så må vi ikke glemme at du (brukerkontoene relatert til nevnte ip-adresse) vant i lotto også på denne korte uken... Snåle greier... Mvh ponke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg