big T Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 har et par UV lys i pcen og har tenkt å tegne litt eller noe inne, lage noe mønseter eller noe... så hva kan jeg bruke som reagerer bra med UV? så på noen andre linker og det er jo sånn spesial maling og sånt men har lite penger for tiden så lurte jeg på om det er noe alternativ jeg kan bruke i stedenfor å bestille siden jeg bare skal ha en flaske og da endrer jeg sikkert opp med å bruke mer på frakten enn på maling... lurte på om sånn gul markør penn funker? har hørt at det lyser i UV lys? kan det være skadelig for pcen hvis det fordamper eller noe hvis det blir litt varmt i pcen? så hva burde jeg gjøre? BTW: skal bestille noen andre greier fra microplex snart men fant ingen maling der. er det noen som vet om de har det der og det er bare jeg som har oversett det? takk for alle svar! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Gjør som jeg og kjøp flouriserende lakk fra Jernia. Koster 84kr. De har den i grønn, rosa og ....eh...gul. Alle fargene er skikkelig knalle! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 0 problem. har gjort det selv. intet problem. har til og meg tegnet på sk og nk mp har en uv penn som lyser blått (ganske nice btw ) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Gjør som jeg og kjøp flouriserende lakk fra Jernia.Koster 84kr. De har den i grønn, rosa og ....eh...gul. Alle fargene er skikkelig knalle! Jeg har og spraya cpu viften min med den der jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Bruk overstrykningspenn som økonomiversjonen, anbefales! UVpennen fra Microplex.no er jo selvfølgelig best.. Spray er jo greit med stooooore overflate, men en penn kan du gjøre så mye mer med! Endret 19. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Gjør som jeg og kjøp flouriserende lakk fra Jernia.Koster 84kr. De har den i grønn, rosa og ....eh...gul. Alle fargene er skikkelig knalle! Er den i Sprayform eller som Lakk? (med pensel) Fester den seg skikkelig på plast? Min markeringstusj tørker aldri helt inn, ligger bare på overflaten. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er spraylakk av typen Quick! Har aldri testa den på plast så det vet jeg ikke. Har bare prøvd på tre. Det gikk hvertfall fint. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det skal gå fint det var den jeg brukte. Men overdreven bruk smelter plast det fikk jeg erfare. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hehe. Brukte litt av den på en bit plexiglass til "Prosjekt Stoor trekasse" istad. Det gikk veldig bra! Lenke til kommentar
big T Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Bruk overstrykningspenn som økonomiversjonen, anbefales! UVpennen fra Microplex.no er jo selvfølgelig best.. Spray er jo greit med stooooore overflate, men en penn kan du gjøre så mye mer med! jeg fant aldri noen uv penn på microplex, kan du gi meg en link? takk for kjappe svar! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Link til UV-tusjpenn på microplex til 65kr + frakt Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du får jo tak i UV spray noen steder og da.... Husker ikke hvor...men det finnes Lenke til kommentar
sigz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har du lest resten av tråden KingNorthGarden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå