pianoforte Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hva er forskjellen på DCR-HC42 og DCR-HC42E ? Hva betyr denne e-en? Grunnen til at jeg lurer, er at jeg vurderer å kjøpe kameraet, men vet ikke om det er mikrofon-inngang på det. Sony.no sier at DCR-HC42E har mik-inngang, mens noen andre sider sier at DCR-HC42 ikke har det. Sony.com sier at DCR-HC42 har mik-inngang. Hvem skal jeg tro på? Produsenten eller andre nettsider? Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bokstaven til slutt angir bare i hvilket område modellen selges, E for Europa. Har ingen ting med spec å gjøre. HC42 har mic ingang. Lenke til kommentar
pianoforte Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 På denne siden: http://www.camcorderinfo.com/content/Sony-...rder-Review.htm står følgende: Unfortunately the DCR-HC42, like the DCR-HC32, loses its microphone port from last year which forces the user to depend upon the built-in stereo microphone. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg som var litt rask der, sorry. Men det er mulighet for mic på smart-skoen, så man er ikke dømt til å bruke den innebygde micen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå