*F* Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hallo. Jeg har Opera 8 BETA, men har tenkt å laste ned Opera 8 (Ikke beta). Spørsmål: Hvordan får jeg alle bokmerkene mine til neste versjon? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) bookmarks -> managa bookmarks -> file export opera bookmarks, lagre en plass du finner de, også åpne den andre opera versjonen og gjør det samme bare velg import istedet. edit: forklarte litt bedre.. Endret 19. april 2005 av phax Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 File > Import and export > Export Opera bookmarks. Med denne filen kan du importere bokmerkene din til den nye utgaven. Dette vil uansett bare være en sikkerhetskopi, for jeg er rimelig sikker på at alle dine innstillinger, bokmerker osv. vil bli værende slik de var. Opera lagrer nemlig ikke slik info i mappen som ligger i programfiler, og de vil derfor automatisk bli tatt i bruk av en nyere utgave av Opera. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 ok takk, men åfer bruker du den engelske versjonen? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Personlig bruker jeg Firefox, men har lastet ned Opera 8.0 for å teste den. Har derfor ikke tatt meg bryet med å skifte til norsk. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 ok. Jeg bruker Opera og skall inn på Opera.no/.com for å laste ned 8.0. når jeg skriver opera.no/.com nettleseren min Opera (Har au Prøvd IE) så tar siden 10 min å laode så tar det 10 min og komme inn på download siden så funker det ikke å laste ned (finner ikke siden: http://www.opera.com/fg/1546/54t/og/masse/sonn/tull/ så åsen kan jeg få lasta det ned?Kan noen sende Instal fila over MSN? Lenke til kommentar
ojb Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Mirrors: ftp://ftp.uit.no/pub/www/opera/win/800/ ftp://ftp.heanet.ie/pub/opera/win/800/ ftp://ftp.hu-berlin.de/pub/www/opera/win/800/ ftp://ftp.130th.net/pub/mirror/opera/win/800/ ftp://ftp.opera.com/pub/opera/win/800/ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 ok takk for mirroran. funka nå :!: Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 NEI!!!! fikk feil språk!! åsen skifter jeg !!!!!! når jeg skifter til norsk klikker programmet!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Serverne til Opera jobber overtid i forbindelse med lanseringen av Opera 8. Derfor kan en oppleve å ikke få tilgang. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er norsk versjoen også tilgjengelig? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Er norsk versjoen også tilgjengelig? Det kommer. Slik jeg har forstått det, kan du velge Norwegian fra Preferences, og så vil Opera automatisk laste ned den norske språkfila så fort den blir gjort tilgjengelig. Endret 20. april 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Har prøvt å lage en norsk fil Ikke alt er oversatt, det står igjen noe nb.zip Endret 24. april 2005 av Fumle Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Har prøvt å lage en norsk filIkke alt er oversatt, det står igjen noe Ok skifta tilbake til gamle versjonen som ikke krasjer hele tiden Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Har prøvt å lage en norsk filIkke alt er oversatt, det står igjen noe Ok skifta tilbake til gamle versjonen som ikke krasjer hele tiden Du kan jo ikke si at den Norske språkfilen krasjer når du ikke har lastet den ned Vedlagt fil ( Antall nedlastinger: 0 ) Endret 24. april 2005 av Fumle Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har prøvt å lage en norsk filIkke alt er oversatt, det står igjen noe Ok skifta tilbake til gamle versjonen som ikke krasjer hele tiden Du kan jo ikke si at den Norske språkfilen krasjer når du ikke har lastet den ned Vedlagt fil ( Antall nedlastinger: 0 ) Det er vel ikke språkfilen du har vedlagt han snakker som, men selve programmet. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Noen som vet hvordan mann får opp de minimer, lukk og sånt i øverste høyre hjørne for vinduene? Er ganske avhengig av de funksjonene, men de er jo borte... Edit: la til bilde JIC Endret 24. april 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har du prøvd å høyereklikke på det stedet der du ønsker funksjonen skal være, og velge "Customize"? Alt som skal være mulig å endre/legge til på det stedet skal være å finne i den menyen. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Prefs -> Show close button on tabs [ ] Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) 0 Endret 25. april 2005 av Fumle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå