Gå til innhold

Opera Bokmerker. åsen få de til neste versjon

*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bookmarks -> managa bookmarks -> file export opera bookmarks, lagre en plass du finner de, også åpne den andre opera versjonen og gjør det samme bare velg import istedet.

edit: forklarte litt bedre..

Endret av phax
Lenke til kommentar

File > Import and export > Export Opera bookmarks.

Med denne filen kan du importere bokmerkene din til den nye utgaven. Dette vil uansett bare være en sikkerhetskopi, for jeg er rimelig sikker på at alle dine innstillinger, bokmerker osv. vil bli værende slik de var. Opera lagrer nemlig ikke slik info i mappen som ligger i programfiler, og de vil derfor automatisk bli tatt i bruk av en nyere utgave av Opera.

Lenke til kommentar

ok. Jeg bruker Opera og skall inn på Opera.no/.com for å laste ned 8.0. når jeg skriver opera.no/.com nettleseren min Opera (Har au Prøvd IE) så tar siden 10 min å laode så tar det 10 min og komme inn på download siden så funker det ikke å laste ned (finner ikke siden: http://www.opera.com/fg/1546/54t/og/masse/sonn/tull/ så åsen kan jeg få lasta det ned?Kan noen sende Instal fila over MSN?

Lenke til kommentar
Er norsk versjoen også tilgjengelig?

Det kommer. Slik jeg har forstått det, kan du velge Norwegian fra Preferences, og så vil Opera automatisk laste ned den norske språkfila så fort den blir gjort tilgjengelig.

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Har prøvt å lage en norsk fil

Ikke alt er oversatt, det står igjen noe

Ok skifta tilbake til gamle versjonen som ikke krasjer hele tiden

Du kan jo ikke si at den Norske språkfilen krasjer når du ikke har lastet den ned

Vedlagt fil ( Antall nedlastinger: 0 )

Endret av Fumle
Lenke til kommentar
Har prøvt å lage en norsk fil

Ikke alt er oversatt, det står igjen noe

Ok skifta tilbake til gamle versjonen som ikke krasjer hele tiden

Du kan jo ikke si at den Norske språkfilen krasjer når du ikke har lastet den ned

Vedlagt fil ( Antall nedlastinger: 0 )

Det er vel ikke språkfilen du har vedlagt han snakker som, men selve programmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...