a_tomren Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hei! Jeg skal til å kjøpe meg ny skjerm. Jeg lurer på om noen kan komme med en del forslag, er ute etter den beste 17" eller 19" LCD som er på markedet. Vist ikke hw.no kan oppdatere Anbefalinger -> Skjerm så kanskje forum folka ville gi en innsats:) Hvem vet? Sier iallefall tusen takk for tilbakemeldinger. Mvh. Alexander Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Skjermanbefalingene er på vei til å bli oppdatert, så hvis du kan vente bittelitt, så er den delen på lass. Når det er sagt har det egentlig ikke skjedd noe revolusjonerende i det siste, ut over at prisene fortsetter å dale Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Mine anbefalinger: Skal du kjøpe skjerm i dag bør du vurdere hva du skal bruke den til. En eldre skjerm (1-2 år) er ikke nødvendigvis dårligere enn en knall ny. Mange myter der ute. 17" Eizo L550 er særdeles billig om dagen, abret er fysiske justeringsmuligheter NEC 1760 nx kan du være heldig å få tak i, ellers er 1770 nx en bra skjerm Har du behov for skjermen til bildebehandling er en dyrere Eizo 17" å foretrekke 19" skjermene er ikke min favoritt. Syns de faller i et mellomsjikte. 20" Beste kjøp etter min mening, og i april har Dell det desidert beste tilbudet. Rangerer produsentene slik: 1 plass: Eizo, NEC, LaCie, Apple Eizo uslålig på statisk bilde, NEC best på Dynamisk: 2 plass: Samsung, ViewSonic, Dell 3. Plass: Sony (har varierende kvalitet), Benq (lider samme sjebne som Sony) 4. Plass: Øvrige Desidert siste plass av produsenter jeg har sett: Blackview og Difusion (a huffa meg) Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Ganske enig. Tusen takk for tilbakemeldingene . Mvh Alexander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå