Gå til innhold

psp japansk versjon, på japansk?

Larsy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er instruksjoner, spill, og slikt på japansk hvis man bestiller fra lik-sang.com?

er ikke akkurat ram på japansk for å si det sånn, men er lysten på en psp!

:!:

Du kan velge mellom japanske og engelsk. Er du tøff, velger du japanske ;)

Lenke til kommentar
og der var den bestilt! elsker å gjøre impulskjøp, så lenge man har penger. men det varer vel ikke lenge med denne farten :D

men uansett GLEDER meg til å få den!!! :love:

Prepare yourselfe for the longest days of your life.

Du vil føle....

..glede (ikke kåthet)

..usikkerhet

..agrisjon mot postvesen

..tristhet

..anger

..angst

..fortvilelse

...du kommer også til å sjekke trackineng ekstremt mye. og da mener jeg ekstremt :ermm:

for så å gå opp i ekstase når den er der. Tro mg. Den vil overaske deg over hvor bra den er. Den vil imponere deg og dine nærmeste.

Men manualen er på japansk :cry:

så derfor bør du laste ned manualen på lik-sang.(tor jeg det var jeg fant den)

Lenke til kommentar

har ikke trengt manualen så langt jeg. manual er for pingler :p og ja, den er VELDIG fet og nam. første spill konsoll som fortjener betegnelsen Sexy imho.

når den får bedre batteri og begynner å bruke 100% av CPU og GPU og buss hastighet tror jeg vi får bakoversveis... den er da sterkere enn PS2 :ohmy:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
har ikke trengt manualen så langt jeg. manual er for pingler :p og ja, den er VELDIG fet og nam. første spill konsoll som fortjener betegnelsen Sexy imho.

når den får bedre batteri og begynner å bruke 100% av CPU og GPU og buss hastighet tror jeg vi får bakoversveis... den er da sterkere enn PS2 :ohmy:

Hvordan er det muligt at den blir sterkere. Har ikke de fleste en liste over PSP spec som viser til at den er svakere en ps2en. For rekner med på spec'en som blir sendt ut offisielt er max utelsen. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...