Mannn28 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Gått på så mange smeller med dette før, mottok min 6230 mobil i dag, men har enda ikke ladet den, heller ikke slått den på.. Lurer på om man skal bruke telefonen helt ut første gangen, så lade den. Eller skal man fullade den med èn gang, uten å slå den på først.. Noen som har noe fasit svar på dette? Mener at batteriet er det viktigste på telefonen. Hehe Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Lad det i 16 timer første gangen. Så kan du godt tømme det og lade det fullt noen ganger.... men det er ikke så viktig.... men lad det 16 timer første gangen så går det bra.... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg lader til ikonet blir borte. Altså det helt motsatte av det Eirik-h skrives. Har ikke fått noe dårlig batteritid av den grunn. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg lader til ikonet blir borte. Altså det helt motsatte av det Eirik-h skrives. Har ikke fått noe dårlig batteritid av den grunn. Gjor akkurat det samme med både min nokia 6250. Og der holdt batteriet i 4 år. Min 6600 har heller ikke problem med batteriet Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Vi har hatt en relativt stor debatt om dette før. Den finner du her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=382876&hl= Du kan selvfølgelig gjøre opp din egen mening etter å ha lest tråden, men personlig konkluderer jeg tråden med at de mest seriøse og begrunnede innleggene i tråden taler for at mobilen skal lades nøyaktlig likt som vanlig lading, også første gang. Da vi har mange tråder om dette stenges denne. Som sagt, les tråden jeg linket til og gjør opp din egen mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg