MyBigMouth Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg har et problem i msn med webcammet mitt.. Jeg har svært lite info foreløpig så jeg trenger hjelp(dvs spørr meg så sjekker jeg det). Det har seg sånn at i helga begynnte cammet mitt å oppføre seg rart.Jeg får til å vise bilde i programvaren til cammet. Cammet er av type Creative.. Hmm men til problemet: Når jeg starter en videosamtale med noen får de bare se ett hvitt bilde! mens i programvaren er bildet helt fint. (msn 7.0) Når jeg går inn i msn og på cammets instillinger er alle innstillinger stillt til bunn(og dette er jo rart..) men jeg får heller ikke lov til å endre disse. Jeg prøver å kjøre veiviser for nett-cam osv men da får jeg beskjed om at cammet er i bruk av et annet program eller ikke fungerer.... Når je sitterher å skriver slår tanken meg at det kan ha blitt hacket...hva synes dere? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Flyttes til webkamera-forumet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå