Ingizz182 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 helluen.. jeg bare lurer på om folke her kan ramse opp sanger til meg? trenger litt nye sanger på mp3èn! å det eg e på leit ettar e svenske, Norske eller gamle sanger!! å med gamle sanger mener eg sånne sanger som de aller fleste har hørt, sanger som ikke dør ut lissom!! morsomme kansje...! noen som har noen tips då..? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hammerfall er fra Sverige da.... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Livet er for kjipt Forelska i lærern' Svake mennesker 3 låter fra min barndom/ungdom - D.J. Endret 19. april 2005 av DjSlayer Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Mil etter mil? ( gammel klassiker som vant norsk GP) (men hvem vet hvorfor?)/sunget denne på skolen med et par folk også)oppgave... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Postgirobygget - stygge lille trine Postgirobygget - idyll Sanger alle kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå