Jalla-Bennern Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Moro vil se mer av sånt:) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Mange stilige bilder der. Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Skulle gjerne hatt et alvorsord med personen som legger på goop på Northbridge på disse NF7 kortene. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 lurer på hvor mye de får betalt :/ Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Han fyren sløste ikke akuratt med kjølepasta`n Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Veldig artig. Masse fine bilder. Ville gjerne hatt litt mer bakgrunnsinformasjon og sånt (mer tekst?), men bildene snakker kanskje for seg selv. FLERE slike artikler, HW.no Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg vil ha flere slike artikler! Noen andre som lot merke til hvor mange damer som jobba der? Spesielt ved slutten av samlebåndet var det jo bare damer.. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Meget bra. Vil ha mer av dette jeg og Endret 19. april 2005 av arnbju Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 arti. men savnet litt kommentarer.. kunne gjerne vært skrivd litt mer rundt hvert bilde. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg vil ha flere slike artikler! Noen andre som lot merke til hvor mange damer som jobba der? Spesielt ved slutten av samlebåndet var det jo bare damer.. La merke til det jeg også. Så det er kvinner som bygger mesteparten av datakomponentene til Abit Og jenter/kvinner kalle OSS nerder! He he! Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 I det jeg skulle til side 3, fikk jeg beskjed om at artikkelen ikke finnes lengre. Det hjalp heller ikke å trykke F5 eller gå tilbake. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Artikkelen finnes ikke. edit: seems to be fixed Endret 19. april 2005 av mrKROVEL Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ohhh... Deja Vu!! Har vært på flere andre fabrikker i kina, og kretskort monteres akkurat likt på alle. Akkurat likt utstyr, akkurat likt samlebånd, akkurat like mye manuellt arbeid osv, osv. Det positive er at disse kineserne er noen hardhauser når det kommer til jobbing. De jobber og jobber og jobber og jobber og jobber og jobber. Og jobben gjør de bra. Ikke noe 8-16 jobb der i gården nei. De jobber gjerne 7-22 vakter, 6 dager i uka. Og de trives med det! DET tar jeg av meg hatten for. Tenkt så mye bråk det hadde blitt her hjemme i lille Norge om vi innførte noe sånt. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 i en sommerjobb jeg en gang hadde jobbet jeg 7-23 to uker i strekk (man-fre) Men det holder med to uker, jobber dem like mye året rundt står det respekt av det men jeg tviler på at dem gjør det Lenke til kommentar
magio Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det positive er at disse kineserne er noen hardhauser når det kommer til jobbing. De jobber og jobber og jobber og jobber og jobber og jobber. Og jobben gjør de bra. Ikke noe 8-16 jobb der i gården nei. De jobber gjerne 7-22 vakter, 6 dager i uka. Og de trives med det! DET tar jeg av meg hatten for. Tenkt så mye bråk det hadde blitt her hjemme i lille Norge om vi innførte noe sånt. Hvis det er slik så har de jo null fritid, stå opp, gå på jobb, komme hjem og legge seg Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Nice ! Hadde vært greit med flere slike artikkler. Liker dem 2bi Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 dere hw.no gutta som var i kina, var dere noe på byn ? hører europeiske gutter står høyt i kurs der borte Epz. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg trodde at alt ble maskinlaget. Jaja, at alle kortene er innom minst en kineser i løpet av produskjonen, tenk hvor mange kort de har laget da! Imponerende bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå