Anders Leipsland Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 01:44, boy2star skrev: beste er hver måned, merker d ikke så godt da kjipt med 1 regning på 1 stor en! er billigere å bare betale 1 gang i året da :smile: Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 har bestilt domene hos bkmedia.... selv om jeg satt og registrerte rundt 23 i går kveld, fikk jeg mailer fra de (ikke av den datagenererte typen)... godt fornøyd med servicen til nå.... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 ---- er billigere å bare betale 1 gang i året da :smile: --- Men det svir utrolig mye mer å betale TUSEN kroner enn usle 90kr hver måned. :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei boy2star! Ikkje vist ein greier å sette a 90kroner i måneden. Men,så spørs om ein greier det... Lenke til kommentar
sosyv Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Takker for mange gode tips, men tror jeg fant det billigste/beste selv!? Sjekk selv: http://www.interland.no Mvh Stig Lenke til kommentar
OeO Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 14:33, Mr.Hassan skrev:Hei boy2star!Ikkje vist ein greier å sette a 90kroner i måneden.Men,så spørs om ein greier det... Det er vansklig det! :smile: Men har bestillt hos bkmedia.no nå. Eneste jeg venter på er de trenge dns serverene. Vel vel! Må bare si at det var veldig god service. Chattet nesten over mail! Fikk tom forfall etter sommeren siden det var ferie! Lenke til kommentar
viggo Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Er det ikke litt ekstentrisk og f.eks ha adressen:http://www.fido.com der f.eks hunden din heter Fido. hadde faktisk domenet www.katten-<navnet på katten>.com en stund. :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 ehem.. php asp mysql sql access frontpage gratis domene (no.net.com ol) 300mb lagring å litt til.. servetheworld.net kommmer nok ikke til å skifte på en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå