Gå til innhold

hvor få tak i kazza light?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har da ingenting med hva han skal laste ned :roll:

 

Uansett så skrives det KaZaA, og denne tråden er nok litt feilposta.

Jeg vil uansett velge et annet program, da kazaa nettverket er fullt av faka og virus infiserte filer. Jeg kan heller anbefale deg å ta en titt på DC++.

Se her:

Den store P2P Guiden

Og Dc++ Guide Hvis du har lyst til å bruke DC++.

Endret av Timur
Lenke til kommentar
Vi har da ingenting med hva han skal laste ned :roll:

 

Uansett så skrives det KaZaA, og denne tråden er nok litt feilposta.

Jeg vil uansett velge et annet program, da kazaa nettverket er fullt av faka og virus infiserte filer. Jeg kan heller anbefale deg å ta en titt på DC++. 

Se her:

Den store P2P Guiden

Og Dc++ Guide Hvis du har lyst til å bruke DC++.

Noe sier meg at det som er formålet her er å

laste ned:

Musikk

Filmer

Spill

Programmer osv.

 

Dette er det ikke lov å reklamere for eller tipse om på forumet.

 

Rapporteres. :nei:

herre, feiler deg da? han anbefalte jo bare ett bedre program, og nei du har ingenting med kva han laster.

Lenke til kommentar

Det som er litt merkelig er at man kan laste ned fullstendig lovlige filer som freeware og shareware, demo'er og slikt selv om man bruker p2p programmer. Har selv fått en advarsel pga en link jeg la ut, til en side som inneholdt torrent'er til både lovlige og ulovlige filer. Lærte i ettertid at hadde jeg linket til torrenten direkte hadde det gått fint. Men, vanskelig å gjøre det med KaZaA etc.. Det snurrige er at man her også referer til guider på hw.no, noe som jeg regner med er lovlige guider, som ikke beskrive noe særlig mer eller mindre enn hvordan man bruker slike programmer.

 

Hva skal du rapportere? At andre bruker p2p programmer? At noen leser guidene til hw.no?

 

Hadde det blitt spesifikt sagt, og ikke med den ironien jeg oppfattet, at vedkommede var på jakt etter mp3'er som er ulovlige uten en faktisk cd tilgjengelig, hadde jeg forstått deg meget godt, men spørs nok om dette er noe å rapportere...

Lenke til kommentar
Vi har da ingenting med hva han skal laste ned :roll:

 

Uansett så skrives det KaZaA, og denne tråden er nok litt feilposta.

Jeg vil uansett velge et annet program, da kazaa nettverket er fullt av faka og virus infiserte filer. Jeg kan heller anbefale deg å ta en titt på DC++. 

Se her:

Den store P2P Guiden

Og Dc++ Guide Hvis du har lyst til å bruke DC++.

Noe sier meg at det som er formålet her er å

laste ned:

Musikk

Piratkopierte Filmer

Piratkopierte Spill

Piratkopierte Programmer osv.

 

Dette er det ikke lov å reklamere for eller tipse om på forumet.

 

Rapporteres.

Unødvendig spam som det du har kommet med mye av gjennom denne tråden er heller ikke lovlig i følge forumreglene. Har du ikke noe nyttig å si i en tråd så er det beste rådet å holde kjeft.

Det er ikke noe ulovlig med å laste ned feks. musikk. Uansett er det ikke ulovlig med fildeling heller. Det er innholdet som setter grensen for en evt. ulovlighet. Hittil i denne tråden er det kun du som har spekulert i at innholdet potensieklt kan være ulovlig.

Lenke til kommentar

Personlig bryr jeg meg ikke så mye om hva han skal laste ned og ikke. Uskyldig til det motsatte er bevist? Er et av grunnprinsippene i norsk rett, får være måte på selvjustis her inne... Lest "The Crucible" av Arthur Miller? Anbefales... Handler om heksejakt og den motsatte antakelsen, skyldig til det motsatte er bevist...

 

Men, nok om det... For mye off-topic her nå..

 

Edit; Trykkleif... Ble litt engasjert her...

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...