uberhunter Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Min taktikk mot mages er å spamme flash heal på meg selv til de er tom for mana, deres mana synket fort (!). Jeg har halv manapool når de er ferdige med deres mana, jeg starter også med en dot som tar masse dmg, sikker vinner hver gang...
Roberticus Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 ? den ville neppe funket på meg...sheep+evocation= full mana og død prest. Må nok gå mer offensivt til verket
Khain Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 ? den ville neppe funket på meg...sheep+evocation= full mana og død prest. Må nok gå mer offensivt til verket Kaste sheep med silence på?
bOMS Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 ? den ville neppe funket på meg...sheep+evocation= full mana og død prest. Må nok gå mer offensivt til verket Kaste sheep med silence på? Du er nok silenca av Mage'n først. Improved counterspell har den dumme effekten og lenger rekkevidde.
Gjest member-60584 Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 (endret) shadow priest vs mage... silence = auto win... duellerer mages uttafor IF... prøver å slå de uten silence.. det går som regel lett, men hvis jeg vil bare vinne med en gang.. silence = gg... sheep + evocation funker ikke siden du har DOT på deg.. og blir ikke evocation abrøtte av dmg? EDIT: lvl60 mot lvl60 ofc Endret 20. april 2005 av member-60584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå