Hanzo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg har alt en hunter lv57, og en druid lv28. Jeg vurderer å starte nok en krabat, og har da vurdert mage eller priest. Det sies at Shadow Priest er noe av det siste du ønsker å prøve i PvP, men hvordan er han i PvE? Hvem gjør meste skadd av mage og shadowpriest, og hvem funker best solo? Har en lv4 priest, så det teller jo ikke helt da, men det er første gang jeg har hatt downtime i kamp. Drainer mana fort som fy, så er det å sitte der og drikke litt da, før det er klar for en mob eller to til, så neste vannpause. Ønsker å prøve litt nytt da hunter vistnok er populære rosiner i pølser... Druid er mega å spille, og kansje en grei kombinasjon av de to klassene over. Men DPS er jo ikke deres sterke side, og ikke er jeg sikker på hvor populære de er når store raid skal settes opp. Så, noen som har noen mening om det er best med en shadowpriest eller mage? Er på jakt etter noen til å gjøre skade, da druiden skal kunne ta seg av healingen ser det ut til. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) hvis du skal ha mest mulig dps av de 2 går du for mage, da spesielt fire mage, er en av de klassene (m/talents) som gjør mest dps. Endret 19. april 2005 av TRS Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har en lvl29 shadowpriest på Silvermoon, og holder på med en ny på Sylvanas. Den er foreløpig lvl12, og jeg sliter noe helt sinnsykt. På lvl29 taklet jeg fint 2 fiender på lvl29, eller 3 stykk på ~lvl26. Renew, shield, SW:P, devouring plague, mind flay og mind blast er utrolig kjekke spells. Med spirit tap unngår man også mye drikking mellom kampene. Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Mages er noen små nukes som bare venter på å blåse hode av alle for så å drikke igjen. Synd at dem dør bare du pirker litt i dem med en smørkniv... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ja.. Var lvl 12-14, drikking etter hver finede. ( Mage. ) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ja..Var lvl 12-14, drikking etter hver finede. ( Mage. ) Tja, er lvl37 og kan glatt ta en 3-4 fiender rett etter hverandre (men sliter stygt om jeg får mer enn 2stk på meg, da er det bare å run to zeh hills), 2-3 om jeg skal ha nok mana på lur til å ta stygge rogues som kommer bak meg(BÆÆÆH! ). Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Vell, kom meg til lvl 30, og da kan jeg ta 2-4 fiender etterhverandre før jeg er tom. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har en lvl 34 mage, som er veldig kjekt å spille.. Satser mye på intellect og stamina (... of The Eagle) og har rundt 3k mana. Går fint å ta 3 (kanskje 4) ogres på samme lvl uten å drikke vann. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg har alt en hunter lv57, og en druid lv28. Jeg vurderer å starte nok en krabat, og har da vurdert mage eller priest. Det sies at Shadow Priest er noe av det siste du ønsker å prøve i PvP, men hvordan er han i PvE? Hvem gjør meste skadd av mage og shadowpriest, og hvem funker best solo? Har en lv4 priest, så det teller jo ikke helt da, men det er første gang jeg har hatt downtime i kamp. Drainer mana fort som fy, så er det å sitte der og drikke litt da, før det er klar for en mob eller to til, så neste vannpause. Ønsker å prøve litt nytt da hunter vistnok er populære rosiner i pølser... Druid er mega å spille, og kansje en grei kombinasjon av de to klassene over. Men DPS er jo ikke deres sterke side, og ikke er jeg sikker på hvor populære de er når store raid skal settes opp. Så, noen som har noen mening om det er best med en shadowpriest eller mage? Er på jakt etter noen til å gjøre skade, da druiden skal kunne ta seg av healingen ser det ut til. Det siste du ønsker å prøve? Shadow Priest er jo den kanskje beste klassen i PvP, med forutsetning at han som spiller har litt iq. Eneste som er vanskelig for en SP er UD rogues. Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 har en lvl 38 (snart 39) shadow priest på silvermoon. Før, når jeg var lavere lvl måtte jeg drikke mye mer manadrikke. Når du kommer deg litt høyere i lvl øker mana-mengden din ganske mye, mens manacost for spellsa ikke øker fullt så mye. har jeg en mana potion eller to, klarer jeg meg helt fint mot 2-3 mobs på samme lvl. mindblast, SW:pain, shield, smite, mindblast, smite etc etc. fullfører somregel med grom wanden min, eller mind flay hvis mob'en begynner å løpe klarer meg ganske godt uten all magien også. Ofte (hvis jeg gidder og bruke tid på det) bruker jeg kun pain, shield og dagger/staff/wand (renew hvis det trengs). Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg har alt en hunter lv57, og en druid lv28. Jeg vurderer å starte nok en krabat, og har da vurdert mage eller priest. Det sies at Shadow Priest er noe av det siste du ønsker å prøve i PvP, men hvordan er han i PvE? Hvem gjør meste skadd av mage og shadowpriest, og hvem funker best solo? Har en lv4 priest, så det teller jo ikke helt da, men det er første gang jeg har hatt downtime i kamp. Drainer mana fort som fy, så er det å sitte der og drikke litt da, før det er klar for en mob eller to til, så neste vannpause. Ønsker å prøve litt nytt da hunter vistnok er populære rosiner i pølser... Druid er mega å spille, og kansje en grei kombinasjon av de to klassene over. Men DPS er jo ikke deres sterke side, og ikke er jeg sikker på hvor populære de er når store raid skal settes opp. Så, noen som har noen mening om det er best med en shadowpriest eller mage? Er på jakt etter noen til å gjøre skade, da druiden skal kunne ta seg av healingen ser det ut til. Det siste du ønsker å prøve? Shadow Priest er jo den kanskje beste klassen i PvP, med forutsetning at han som spiller har litt iq. Eneste som er vanskelig for en SP er UD rogues. da velger heller du og spille som UD Shadow Priest da så blir jo ikke det noe prob Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 shadow priest eier mage i 1on1... ALDRI BRUK SMITE... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 I dueller er Paladins utrolig vanskelige. Shamans har jeg også problemer med og Undead rogues er nært umulige. Resten av klassene er så som så, det meste går fint, men kan jo selvfølgelig støte på problemer her og der. lvl 54 NE Priest (Shadowspecced) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg sliter umåtelig med shadowpriests, de er nesten umulige (er NE rogue).. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ville valgt shadowpriest jeg.. Hvis du bare får en mage til å lage vann til deg før du går ut i strid så går det fint å grinde nonstop. På level 42 kunne jeg grinde elements i Badlands med min shadowpriest uten stopp, og det var uten vann vel og merke.. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 I dueller er Paladins utrolig vanskelige. Shamans har jeg også problemer med og Undead rogues er nært umulige.Resten av klassene er så som så, det meste går fint, men kan jo selvfølgelig støte på problemer her og der. lvl 54 NE Priest (Shadowspecced) Jeg spiller som shaman og jeg sliter med priests. Har ikke hatt så mye erfaring med prester men har hatt problemer med de jeg har møtt. Utfallet er omtrent 50/50, men det er bestandig på hengende håret. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Enten så banker jeg en shaman til tusen, eller så banker han meg til tusen. Alt har med om jeg klarer å ødelegge break fear totem og spell pull totemet. Som regel blir det sette inn SW:P, la ham sette totems, ødelegge et, silence, ødelegge det siste, fear, heavy nuke med mind blast + mind flay, av og til går det, av og til går det ikke. Ca 50/50 utslag for meg og... Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg spiller som shaman og jeg sliter med priests. Har ikke hatt så mye erfaring med prester men har hatt problemer med de jeg har møtt. Utfallet er omtrent 50/50, men det er bestandig på hengende håret. Med totems ødelegger du fear, purge tar vekk armoren, og du kan ta vekk dots? Men de er vel vanskeligere enn en mage for en shaman tenker jeg. Men priest har det som regel enkelest med å finne party. UD rogues får nesten et freekill mot priest og warlock desverre. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Jeg kan ikke si så mye om mage, da jeg ikke har spilt det, men er en lvl 49 Shadow priest, og kan si det blir lettere etterhvert. Lvl 1-10 er det hips som happ, ingen talents osv. Jeg var nybegynner da i tilleg så jeg soste litt rundt. Lvl 11-20 Gikk greit, men ikke fort. Lvl 21-30 Kanksje de tregeste levlene for meg. Spiller på PvP server og var lett bytte for roughs bl.a. Lvl 31-40 Begynner å bli lettere, skader mye etterhvert og er fortsatt en god healer. Lett å få invites til Instances. Lvl 41-nå (49) Går så det griner. Shadowform er ypperlig. Bruker ikke healing spells lenger, bare Vampiric Touch. Klarer elite mobs en lvl høyere enn meg, og caster elite mobs to level høyere enn meg. Grensen min går ved 4 levels høyere enn meg mob, dvs lvl 53 mobs nå. Høyere enn det resister de alt jeg kaster. Beste å grinde på er 1-2 lvls høyere enn meg. Da går det 4 på rad, 30s drikke og fortsett. Og jeg har råttent utstyr, glemt å oppgradere på lenge. Gått litt for fort unna. Eneste problemet er mange mobs. Da holder ikke shield lenge og "casting" blir avbrutt hele tiden på grunn av at man blir truffet. Så man må være litt forsiktig, og time med Fear, eller evt starte med mind controll. Vel, det var ihvertfall min mening om Shadow Priest EDIT: Smite ble nevnt. Og hvis du går shadow så er den helt uaktuell. Bruk mind flay istedenfor når du får den sammen med SW:P og Mind blast. Mind flay er den spellen som gir mest skade pr mana, mens Mind Blast gir mest "damage per second - DPS". Og DOT er det første man bruker mot en rouge. Endret 20. april 2005 av bOMS Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 "Mages er noen små nukes som bare venter på å blåse hode av alle for så å drikke igjen. Synd at dem dør bare du pirker litt i dem med en smørkniv..." lol, jeg har mer hp en mange andre jeg har truffet på samme level (rogue, hunter, priest osv) Level 49 undead mage nå og har 2590 hp og 4600 mana. Kjører konsekvent på grønt "of the Eagle" utstyr eller blå items med stam/int som hovedstats. Har ikke planer om å kjøre mye blått spesial stuff før jeg når 60 og kan begynne å jobbe for et "endgame" oppsett. Klart, armoren min er jo papir så jeg får ofte crits mot meg. Men jeg synes nå jeg tåler ganske mye juling. Shadowpriest er grusom å ha med å gjøre i PvP. Fear + DoTs er noe dritt. Heldigvis er min mage undead og kan bryte fear ganske lett, men likevel skal det litt til å få tatt rotta på de. Utrolig viktig å hindre de fra å heale seg. I PvP er det vel Shadowpriest som regnes som råest generelt sett, men jeg vet ikke helt hvordan de er i PvE. Mager ikke langt bak i PvP ihvertfall og ganske så brutale i PvE. Eneste bakdelen er downtid, men sett i sammenheng med hvor fort man harver ned mobs så synes jeg ikke det er så ille. Har den siste tiden gått mer inn for AoE jakting og det er ganske rått. Får mer xp pr downperiode på den måten. Der jeg tidligere fikk 500 xp pr downtid (uten rested bonus). Nå tar jeg greit inn 3-5 mobs for 750-1250 xp pr downtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå