Gå til innhold

Valg av basskasse på forsterker? Link i post.


Anbefalte innlegg

ja utifra det jeg kan lese om de høyttalerne dine så tror jeg den CV sub'n blir og passe deg veldig bra. ;)

 

regner med du er mest ute etter party faktoren og ikke lydkvaliteten. :)

 

men ja, blir det ikke litt skjeiv lyd i de høyttalerne, kanskje vurdere bytte ut det andre elementet også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Det kraftigste elementet står under bordet foran til venstre, mens det litt mindre kraftige står bak meg til høyre. Tror ikke jeg hadde merket mye forskjell med 2 like elementer.

Men det litt eldre elementet har fortsatt ganske mye krutt på lager, så MYE forskjell er det ikke.

 

Det er nok party faktoren som er viktigst ja. Har ikke behov for så 'fin' lyd jeg :D .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har ikke planer om å kjøpe meg en annen sub med "renere" lyd.

Jeg vil heller ha kraftig lyd.

Det jeg lurte på var om hvilke kabler jeg skulle kjøpe? Blir det mye ytelsesforskjell på 400kr's kabler og 800kr's kabler?

Bra skyv for en billig penge?Gå for Cervinbass!

Hva slags kabler?En phonokabel til 400,- og en til 800,- er det sansyneligvis mikroskopiske forskjeller på.

Lenke til kommentar
Ikke kjøp kabel til 100 kr! Den påstanden som Morten A kommer med er ikke sann. Det er lett å høre forskjell på en kabel til 100 kr og en til 400 kr, men etter det skal du være trent for å høre forbedringer. Det er iallefall min mening.

merkelig det da, har du kanskje testet sub kabelen til biltema og en orginal vanlig kabel fra hifiklubben?

 

Vel, jeg har det! Ganske lik lyd! Er du kresen kjøper du kabel på hifiklubben!

uansett subkabelen fungerer værtfall til den prisen til ca 250kr for 5m

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...