Samcki Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hadde likt å sett en test på denne: https://prisguiden.no/fritekst_sok....icefind=nx-5000 Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Men har ikke denne Misten potmeter som du skal regulere 12V og 5V railen med?? Endret 2. november 2005 av aspstein Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 har samme strømforsnyninga, virker fett. Ikke mye dropp hos meg? 11.89 Lenke til kommentar
saivert Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Min MIST 500W kortslutta i går kveld. Jeg brukte ikke pc-en men så på TV. Hørte det smalt borte ved pc-en og det ble mørkt på rommet (sikringen hadde gått). Fant en bit av en transistor ( D typen sett ovenfra ) i bunn av kabinettet mitt. Regner med den har tilhørt MIST-en. Skal inn til DigitalImpuls i dag og bytte den. Håper ikke hovedkortet har blitt ødelagt også (eller resten av systemet). PC-en har stått på døgnet rundt i tre uker og det er kaldt på rommet der den står så utelukker varmeutvikling som årsaken, heller dårlige komponenter. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Tips til trådstarter; rediger første innlegg med voltmeter-bildene. ikke alle som leser alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå