Gå til innhold

Til arrangørene av lan/datapartys


Anbefalte innlegg

Til arrangørene av lan-partys / datapartys

 

Dette har vel blitt prøvd ut tidligere, men jeg prøver igjen.

 

Det er jo hele tiden folk som spør om hva som skal til for å arrangere lan, og folk som har arrangert en stund spør om nye tips til lan, spill, konkurranser osv osv.

 

Hva med å lage en skikkelig portal til dette, hvor arrangørene samarbeider mer..

 

Dette kan øke til økte inntekter for arrangørene, med tanke på utleie, samt økt interesse for datapartyer..

 

Jeg vil også si at kun non-profit organisasjoner får være med på dette prosjektet. Om noen i det hele tatt ønsker å være med.

 

 

Skriv gjerne en post eller send meg en PM om noen er intr. i dette :)

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er med jeg. hadde faktisk tenkt å lage noe lignende en dag. holder på med en side der jeg tenkte jeg skulle legge ut ossen jeg satt opp lanet jeg holder på med, og mange guider til forskjelige ting :D

håper dette kan bli noe stort da

Satser på at det kan bli en liten oppslutning av dette ja.

 

Tenker jeg sender en liten mail til de fleste arrangørene i løpet av dagen og morradagen, hvertfall de jeg kjenner til, og det er vel ca 100-150 stk. Så får vi jo se hvor mange av de som er intr. :)

 

HW.no har jo domenet www.languiden.no , men de sier støtt og stadig at de har andre planer for domenet, selv om jeg vel og merke aldri har sett disse planene blitt gjennomført, og det begynner å bli leeeeenge siden de sa noe nå :roll:

 

Domenet hadde jo vært veldig kurrant for en slik sak, men finner vel på noe annet tenker jeg :)

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar

Vel, skjønner egentlig ikke hva du mener, men jeg står for å arrangere data partyer her i det lokale området, vi har også en webside med ett forum, gjerne registrer deg, alle er velkommen ! www.Bjerkviklan.com

 

Er du ute etter å samle folk som har erfaring med å arrangere data partyer til å arrangere _ett_ data party ?

 

EDIT: LES !

 

oops..litt for trøtt ja, hørtes veldig intressant ut ja ! :thumbup:

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Jeg snakker om en Portal,

dvs en webside hvor arrangører kan skaffe hjelp/crew, tips, råd og annet som har med ett dataparty å gjøre

 

 

Det er X-antall poster i forumet til hw.no om "jeg skal arrangere ett dataparty, men hva trenger jeg?" osv osv.

 

Hva med å lage en side der folk kan finne utav hva de trenger, og få se hva som trengs av arbeid for å gjennomføre det.

 

for å ikke snakke om muligheten de arrangørene som er medlem har, med tanke på utstyr som blir lettere tilgjengelig, crew som kan bli lettere å få tak i, og kanskje ett samarbeidsprosjekt innimellom også er av interesse for noen..

 

Jeg er selv arrangør, ikke at jeg nå skal liste opp alle webadressene jeg har til de forskjellige partyene.

 

Men noen ganger så har det f.eks vært vanskelig å få tak i compocrew, og diverse utstyr, mens om man hadde en portal så kunne jeg sjekket opp med noen av de som er medlem der om både crew og utstyr.

 

Det finnes allerede nok av siden hvor man kan liste opp sitt party osv osv, men det er ikke det jeg er intr i..

Lenke til kommentar
Jau. Flott at dette kommer igang igjen.

 

http://www.languiden.net ble dessverre aldri den portalen den kunne ha blitt.

 

Men jeg synes at URL'en teller meget lite på hvorvidt portalen blir bra eller ei. Så languiden. no/net/org/com teller nada.

 

 

EDIT: Leifur

Det er sant, og synd.

 

Det er nok kanskje en mulighet for å benytte domenet videre om vi ønsker det, da kan jeg i såfall ta kontakt med eier som jeg kjenner om en eventuell overtakelse.

 

Sidene som ligger der er jo forsåvidt greie til dette bruket, men sånn sett så må vi alle være åpne for forslag om noen ønsker å lage ett design med ny kode.

Lenke til kommentar

Er i såfall noen som må ta på seg jobben med å lage ett nytt design, og ikke minst kode det etterpå.

 

Det bør ha alle de mulighetene som ligger på den siden nå..

 

Men det er sikkert mulig å flytte den koden som ligger der nå over i ett nytt design, kan ta en titt på det i løpet av kvelden eller noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...