Kvammis Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jo, men på bildet så det ikke ut som det.. Så jeg begynte å "freake" litt... *bli redd for andre sine skjermkort* Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Spenende prosjekt! Har samme kabiset så det blir tøft å se hvordan det ser ut til slutt.... Keep up the good work! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Liten update bare. Har fått start på maskina, men når jeg fylte i væske oppdaget jeg at jeg kanskje burde ha rensa radiatoren og pumpa litt nøyere. Det var nemmelig MYE uv reaktivt stoff igjen og det har satt farge på alt vannet. Så nå er ikke uv effekten blå, men grønn Men det er egentlig det samme, kommer flere bilder når det blir mørkt og effekten blir sterkere EDIT: Flere bilder. Bilder fra de sene nattetimer: Uv lyset gjorde at plakaten min lyste opp, tøft Endret 5. juli 2005 av kverna Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Ser bra ut dette (as always) Ble stiligt med grønn farge også synes jeg. Sitter det dekselet under DVD-spilleren sånn skeivt enda? (Hviste du ikke at hvitt lyser i blacklight/UV-lys?) Endret 10. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Ser bra ut dette (as always)Ble stiligt med grønn farge også synes jeg. Sitter det dekselet under DVD-spilleren sånn skeivt enda? (Hviste du ikke at hvitt lyser i blacklight/UV-lys?) hehe takk takk. Dekselet sitter skeivt intill jeg har fått lakkert fronten og satt den fast i fronten. Venter på at startknappen skal bli lodda og litt småting. kommer forhåpentligvis en update iløpet av uka som kommer Hvis du har på det hvitt tøy på disco osv så kan du se at det lyser Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Råtøft! Tøft med det UV-lyset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå