kverna Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Har nå i di tidlige morgentimene pussa ned delene og tatt andre laget med primer. Nå skal jeg begynne å lakkere svart så snart delene er tørket. Bilder kommer ikveld! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Bilder kommer ikveld! *GledeSegMasse* Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Konge kverna... you always makes it Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg lovte update ja... Får jeg vel legge ut de jeg har, ikke fått gjordt noe særlig idag pga mye rydding og lesing. Hadde heller ikke batterier til kamera så ble bare 3 bilder. Alle delene, må nok jobbe litt mer med venstre panelet, ser at det har blitt sparklet der. Raskt bilde av sidedøra. Fin finish etter 1 strøk vil jeg si Husk at dette er sort matt, ikke blank. Det var det, ikke så mye men bedre enn ingenting håper jeg. /Kverna Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja, bedre enn ingeting Kverna, ser bra ut dette. Ser hvor du mener at det er synlig at det er sparklet, var ikke vanskelig å se, men det får du vel vekk kjapt Ellers ser det bra ut dette ja, liker litt matt lakk også jeg Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Etter ønske fra Nikko fra #ok.no @ efnet kommer det idag en update Rawr! How sweet! Bare synd jeg ble for full til å være på pc'n både lørdags natt og søndag... Men over til det mer saklige, så ser dette veldig bra ut! Go go! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 sinnsykt fint kverna! Stå på Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du er blitt en mester nå kverna!! Lykke til! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Update! Har endelig fått jobbet litt etter en lang og hektisk russetid Men når skal jeg være tilbake på rett spor. Har fått lakkert sidene og toppen og prima fronten. Skal se når jeg får tak i plexi til sidedøra og litt småting. Bildene: Lakkeringsverkstedet mitt. Delene lakkert. Delene lakkert. For å slippe å å sparkle igjen hele fronten, og pga mangel av alu. plater fant jeg sånne plater som skiller mellom delene i permer. Kuttet til og limte til fronten. Ferdig prima. Nå gjennstår bare lakkering av fronten. Liten fotosekvens av kabinettet med platene på, Må lakkere litt mellom sideplatene og toppen enda. Det var alt for denne gang, flere bilder kommer så fort jeg har noe å vise til. /Kverna Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Bra Bare håpe på at fronten blir like bra da Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja, dette ser bra ut dette, stå på Kverna! Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Utrolig bra kverna, fronten er blitt nice *misunnelig* Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Supert kverna Dette blir nok bra Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Super duper kverna!!! Dette blir dritbra Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 dette blir kjempe bra dette Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kjempe bra! likte spesielt godt løsningen din me små aluplater i front, minnet meg om e slags persienne sak Dette blir bra! Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Dette blir bra!! fin lakkering Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 En aldri så liten update. Har fått satt inn vannkjølinga, som var et sant helvete, i kabinettet og routa slangene. Slangene er ikke orginale waterchill, men har samme ytre diameter, men mye tynnere vegger og uv reaktive. Bildene: Mine 3 kabinetter, thermaltake v1000b, dette kabinettet, shuttle sn45 Synes det ble en fin effekt. Eneste problemet er at slangene er forhåndsvis uforutsigbare, enten er de veldig stive men plutselig kollapser de uten forvarsel. Men har klart å unngå de værste bøyene så skal nok gå greit. Flere bilder kommer! /Kverna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå