Gå til innhold

COMIT - Cooled Mini Tower -04/07-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha pr0xy H4xx0r!

Har ikke fått gjordt noe særlig i det siste pga mye på planen og bursdagsfeiring :fun: .

Men her er siste arbeidsbilder:

 

DSCN1443.jpg

Har pussa over fronten med maskin, sparkelen hadde klumpa seg til skarpe kanter å jeg ødela stadig pussepapiret og fingrene mine :p 10min med maskina og fronten er helt flat:

DSCN1444.jpg

Fronten.

DSCN1445.jpg

Litt som gjennstår av sparkling.

DSCN1447.jpg

Nærbilde.

DSCN1448.jpg

Fronten på fronten, hvis man kan si det sånn :p

DSCN1449.jpg

DSCN1450.jpg

To bilder fra sparklinga. Nå er forhåpentligvis alle småhull fyllt med sparkel, men det gjennstår å se etter jeg har pussa fronten å se om den trenger en runde til.

 

Neste som skal gjøres er å pusse fronten, pusse sidedøra, pusse grillen bak og legge på mer sparkel der. Så skal jeg lage hull i fronten så viftene får luft nok, finne på noe gøy med fronten og lakkere +++. Update kommer iløpet av uka eller helga, har fri og familien er på ferie :dribble:

 

/Kverna

Lenke til kommentar

Update!

 

Siden jeg ikke har noen sketchuptegning å gå etter kan jeg gjøre som jeg vil :yes: , og derfor kasta jeg fronten og begynte på noe nytt :tease:

Over til bildene:

 

8a7bf71c.jpg

Her er første stang satt inn, det jeg gjorde var å måle opp 1cm og lage merke med en syl. Så borra jeg og tredde stengene inn.

069c59a1.jpg

Flere stenger.

4422aa9e.jpg

Enda flere :)

0705f548.jpg

Her kan dere se hvordan de ligger ut i fra kabinettet.

366b979c.jpg

Ferdig med stengene. Skal lakkes, vet ikke om jeg skal ha stengene i en farge og resten av kabinettet svart. Hva synes dere ?

a90f8ada.jpg

Pinnene jeg brukte kommer herfra, en gammel hylle.

774e6968.jpg

Nærbilde.

239d2789.jpg

Enda nærmere.

a9284635.jpg

Her er baksiden. Lim for å holde stengene på plass og unngå den ristelyden. limpistollim :love:

e6dcaf62.jpg

Ferdig i solen, chillin' :cool:

 

Det var alt for denne gang, nå skal jeg lage hull i fronten til viftene og lakkere. Får prøve å fikse grillen bak litt, har ganske mye fri denne uka så forhåpentligvis blir det bra :)

 

/Kverna

Lenke til kommentar

Update!

 

Etter ønske fra Nikko fra #ok.no @ efnet kommer det idag en update :)

Har pussa begge sidene og topplata og lakkert litt, tatt ett strøk med primer på alle delene. Har også skifta mening igjen(...) :ermm: og slått ut grillen bak. Planen nå er å lage en ring rundt i plexi som blir sprayet svart som dekker over det stygge bak. Skal også lakkere ramma, blir vel svart den også som resten.

Over til bildene:

5d532baa.jpg

Borra ut alle popnaglene for å få av toppen. blir vel erstattet av skruer etterpå.

f51dd5bc.jpg

Maleværkstedet mitt :) Med hjemmelaget oppheng og det hele.

522a678f.jpg

Ene siden primed. Rant litt rundt største hullet men skal jo pusses så no biggie.

0a6e42f7.jpg

Toppen primed.

9ba5e927.jpg

Og alle delene samlet. Litt mye støv egentlig, skulle vel vært rydda men :whistle:

733c50a8.jpg

Til slutt ett bilde av katten :love: Likte ikke lukta av maling så stod å trippa på trappa når jeg kom ut av garasjen.

 

/Kverna

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...