pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 dette ser bra ut, stå på Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Er det så at du har tenkt å tette igjen hullene for knapp og porter? Og at de "grillene" der bare skal gi underlag for sparkling? Helt korrekt. Tenkte å legge stålplate under istedet for grillene, men får håpe det går bra med bare grillene. fylle hele det rommet med sparkel blir litt drøyt IMO. Skal oppover til hybelen i kveld så vi får se hvor mye jeg får gjordt før den tid. Men kanskje en liten update på fredag ? Stay tuned Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hoho jeg trodde du skulle bruke de grillene til dekor jeg ^^ (vet lønner seg å lese alt ) så du skal ha hele fornten helt glatt? men 2 raddiser er nok overkill som skrue sier bruk heller pengene på enda et nytt prosjekt du kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 hehe har blitt i overkant mange i det siste Klarer ikke å bli fornøyd, går fort lei av ting. (dyrt, veldig dyrt) Skal være helt glatt, med unntak av noen hull så viftene får frisk luft Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Når kommer update? Kanskje det blir overkill med 2 raddiser ja men jeg tror det blir enormt kult med 2 raddiser..! Stå på! El NetZor Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Hehe vi får se Tror ikke jeg rekker update før på fredag, når jeg kommer hjem fra hybelen. Har ikke gjordt noe idag, så er lite med nytt å rapportere. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 du skal bruke black ice pro2? selv har jeg den... må si meg meget fornøyd med den men tja... hvordan blir air-flowen i kabinettet? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Noe som dette. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Dass ist good! Sry for bad tysk.. Men det ser veldig bra ut. Skikkelig gjennomført arbeid! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 kunne sikkert skjært viftehul plass på toppen, synest det er litt litte med at kun 1 fan vifte som blåser ut Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 kunne sikkert skjært viftehul plass på toppen, synest det er litt litte med at kun 1 fan vifte som blåser ut blir to, en bak og en i psu. Men er jo de evinnelige plassproblemene da. Det er ca 2cm fra psu til cdrommen, altså litt liten plass til vifte der. Men tror det skal bli bra forde jeg Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Dette blir meget bra. Setter pris på små updater som kommer oftere enn store sjeldnere. That's the spirit Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 ta ei kraftig vifte bak da kan anbefale denne har sånn selv, kjempe fornøyd Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Update! Har vært på skolen og er midt i russetia så har ikke fått gjordt så mye. men idag satte jeg meg ned å grov sparkla fronten, sidedøra og viftegrillen bak. Skal pusse ned og legge på ett lag til, utrolig hvor mye sparkel det går med Over til bildene: Grillstoff klippet til i disketthullet, var en skikkelig drittjobb. Teipet fast for å sitte når jeg limer. Ferdig limt. Arbeidsrommet, litt rotete - men jeg finner fram. Siden det er sol og varmt ute tok jeg like så godt å benka meg ute på terrassen min. Cola, radioen på full guffe og yndlings hobbyen... Kan det bli bedre ? Arbeidsplassen Fronten halvveis. Fronten halvveis helveis. Skal pusses ned, nytt lag med sparkel og pusses igjen. skal bli så slett å fin. (...) Sidedøra sparklet. Grillen bak. Dette var mye arbeid , får håpe det blir bra etter ett par lag med sparkel. Dette var alt for denne gangen, skal se når jeg får tid til å gjøre mer. Har kjøretimer og sesjon uka som kommer men torsdag og fredag er jeg hjemme. Væjt ænd si! Tilbakemeldinger ? /Kverna Endret 1. mai 2005 av kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 http://img.photobucket.com/albums/v236/Kve...en/df7e90e2.jpg stort bilde for de som er nyskjerrige Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vær så snill ta en opprydning kverna!! Men ellers går jo dette som smurt Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 rydde ? som i kaste bort moddetid på tullball ? Tror ikke det skjer, hvertfall er det ikke min jobb Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er bar de dumme som rydder, geniene behersker kaos! Stå på ditt! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hehe, kanskje ikke din stil, men må si jeg KLARER ikke og jobbe uten at det er ryddig !! Men ja jeg vet selv jeg må rydde litt (Hva er det jeg klager på ) El NetZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå