SnittLeif Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Interessant prosjekt.. kan blir jævlig trangt med 2 dualraddiser i et såpass lite kabinett, men time vil shåvv Lenke til kommentar
sigz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ser bra ut , men hvor skal du ha hdd? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Hardisken skal bli montert i denne: To fluer i en smekk Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Takk alle! Siden dette er en såkalt "Worklog" poster jeg bilder som jeg blir ferdig. Mange små istedet for få store updater Her er siste update på sidedøra: Dette er bilder rett etter skjæring. Har nå begynnt å pusse ned kantene og runde de av med ett søtt verktøy som fulgte med dremmelen Noen tanker ? Update kommer muligens igjen i morgen. /Kverna Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Ser bra ut dette ja, lykke til videre "The force is strong with Kverna" Endret 21. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 LOL! Måtte bare flire litt av siste bildet, i post nr 19! Men det er jo bare bra at du bruker verneutstyr. ALT for mange har angret på at de IKKE gjorde det...... Ellers vil jeg mene at du _meget godt_ kan klare deg med én raddis. Gevinsten med to (såpass store) radiatorer vil være marginal, i alle fall mtp plasskrav kontra gevinst. Om du har lest den testen jeg i sin tid gjorde av nettopp de radiatorene, (som jeg beklageligvis ikke finner noen link til akkurat nå), så vil du se at effekten flater ganske godt ut, etterhvert. Medmindre du tenker på å integrere et TEC-element for CPU da? Ellers en flott worklog, med fine bilder! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 LOL! Måtte bare flire litt av siste bildet, i post nr 19! Men det er jo bare bra at du bruker verneutstyr. ALT for mange har angret på at de IKKE gjorde det...... Ellers vil jeg mene at du _meget godt_ kan klare deg med én raddis. Gevinsten med to (såpass store) radiatorer vil være marginal, i alle fall mtp plasskrav kontra gevinst. Om du har lest den testen jeg i sin tid gjorde av nettopp de radiatorene, (som jeg beklageligvis ikke finner noen link til akkurat nå), så vil du se at effekten flater ganske godt ut, etterhvert. Medmindre du tenker på å integrere et TEC-element for CPU da? Ellers en flott worklog, med fine bilder! Hehe fant ikke hørselsværnet så da ble det pussegarn istedet At 2radiatorer har marginal å si for ytelsen med vanlig vannblokker fikk jeg med meg i testen din, skal se om jeg finner linken. Skal ikke se bort i fra at det kommer ett pelt-element etterhvert Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 likte utrolig godt måten de 3 runde hullene var laget Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 eg og ein venn trudde først at du sku lime talerken og da på sidedøra men så fant me no ut til slutt av da sku bare brukes til å lage hull Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 hehe. kanskje jeg skulle limt noen tallerker på kassa. så slipper jeg å lakke.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hehe. kanskje jeg skulle limt noen tallerker på kassa. så slipper jeg å lakke.. Faktisk en god ide Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 hehe. Har ikke fått gjordt noe særlig idag pga har vært litt opptatt med andre ting. Bla kjøpt inn sparkel, primer, svart matt lakk og klarlakk. Imorgen blir det kanskje noe sparkling av sidedøra og grillen bak. Må også finne på noe smart med fronten. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Update! Siden jeg igår var avgårde å kjøpte sparkel og lakk var det idag tid for å begynne på fronten. I fronten er det masse stygge hull osv etter jeg plukka kabinettet fra hverandre, så for å få fronten slett har jeg idag forberedt sparklingen. For å slippe å fylle hele tomrommet etter startknappen, diskettstasjonen og usb/lyd saken, , har jeg tatt litt av grillstoffet jeg skal bruke bak og passet til i hullene. Her er bildene: Gårsdagens innkjøp. Finsparkel, grunner, svart matt og klarlakk. Fronten før arbeidet. Bare gått lett over med pussepapir. Grillen bak ferdig tilpasset. Ikke perfekt men sparer masse arbeid. Grillstoff lagt i hullene, har brent litt med lighter rundt startknappen for å få biten nedi. Hullet der usb/lyd inn og ut satt. Startknappen. Limt. Nå ligger det til tørking. Neste skritt er å begynne med sparkelen for å få fine og gjevne overflater. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ser bra ut dette, tror dette kan bli bra ja Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 hehe takk! begynte å tro denne updaten gikk hus forbi. Har nå stussa litt på limet og er klar for å sparkle fronten og baksiden av kabinettet. Skal se om jeg får updata imorgen! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ja, altid kjipt når folk ikke svarer etter en update, mister liksom litt lysten, men stå på uansett, folk følger med! *GledeSegTilNesteUpdate* Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er det så at du har tenkt å tette igjen hullene for knapp og porter? Og at de "grillene" der bare skal gi underlag for sparkling? Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ser bra ut kverna... Gleder meg til å se det når det blir ferdig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Åssen sparkel skal du bruke da? Ser ikke helt hva det er, men tipper det er kjøpt hos Biltema? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå