Gå til innhold

COMIT - Cooled Mini Tower -04/07-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det så at du har tenkt å tette igjen hullene for knapp og porter? Og at de "grillene" der bare skal gi underlag for sparkling?

Helt korrekt. Tenkte å legge stålplate under istedet for grillene, men får håpe det går bra med bare grillene. fylle hele det rommet med sparkel blir litt drøyt IMO.

Skal oppover til hybelen i kveld så vi får se hvor mye jeg får gjordt før den tid. Men kanskje en liten update på fredag ? Stay tuned :p

Lenke til kommentar
kunne sikkert skjært viftehul plass på toppen, synest det er litt litte med at kun 1 fan vifte som blåser ut

blir to, en bak og en i psu. Men er jo de evinnelige plassproblemene da. Det er ca 2cm fra psu til cdrommen, altså litt liten plass til vifte der. Men tror det skal bli bra forde jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Update! :w00t:

 

Har vært på skolen og er midt i russetia så har ikke fått gjordt så mye. men idag satte jeg meg ned å grov sparkla fronten, sidedøra og viftegrillen bak. Skal pusse ned og legge på ett lag til, utrolig hvor mye sparkel det går med :dontgetit:

Over til bildene:

DSCN1432.jpg

Grillstoff klippet til i disketthullet, var en skikkelig drittjobb.

DSCN1433.jpg

Teipet fast for å sitte når jeg limer.

DSCN1435.jpg

Ferdig limt.

DSCN1434.jpg

Arbeidsrommet, litt rotete - men jeg finner fram.

 

Siden det er sol og varmt ute tok jeg like så godt å benka meg ute på terrassen min. Cola, radioen på full guffe og yndlings hobbyen... Kan det bli bedre ? :cool:

DSCN1436.jpg

Arbeidsplassen

DSCN1437.jpg

Fronten halvveis.

DSCN1438.jpg

Fronten halvveis helveis. Skal pusses ned, nytt lag med sparkel og pusses igjen. skal bli så slett å fin.

DSCN1439.jpg

(...)

DSCN1440.jpg

Sidedøra sparklet.

DSCN1441.jpg

Grillen bak. Dette var mye arbeid :ermm: , får håpe det blir bra etter ett par lag med sparkel.

 

Dette var alt for denne gangen, skal se når jeg får tid til å gjøre mer. Har kjøretimer og sesjon uka som kommer men torsdag og fredag er jeg hjemme. Væjt ænd si!

Tilbakemeldinger ?

 

/Kverna

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...