morten2101 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jepp, lurte bare på om noen vet om noen gode sider? evt. forhandlere i stavanger området? Hva gir mest effektøkning for en billig penge? Er chip en bra førstetunings-ting ? Gjelder 03` modellen... har ikke sett så mange styla utgaver av denne typen, mest sett stylet versjoner av den forrige typen.. MvH Morten Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg anbefaler jeg deg å ta en titt på forumet til Toyota Sportscar Owners Group Norway (TSOGN). Der kan de MR2! Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 joa...jeg har leita ei stund der nå, men det ser mest ut som det er mk2 de driver med der. fant ingen forhandlere/leverandører av mk3 utstyr. MvH Morten Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Joda, du har rett i at det er flest MK2 eiere der. Men der bruker å være veldig hjelpsomme på forumet, så det går jo ann å spørre der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå