Gå til innhold

Står fast i Jedi Knight 2: Jedi Outcast......

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kommet til brette ns_startpad hvor jeg skal finne skipet til han.. Jeg husker ikke helt hva han heter men dere som har spilt det vet hvor jeg er. Jeg har funnet skipet, men så skal jeg fylle bensin på skipet og åpne "takdørene" eller no sånt. Ved siden av skipet står en boks jeg kan bruke forcen på. Når jeg går ned der kommer jeg til et sted som jeg kan trykke på 4 knapper først og så en etterpå. Hva gjør disse? Hvor skal jeg nå? Håper noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Ved andre siden av rommet der skipet står, er det også noen kasser. Disse kan du knuse og enda en "lufte-kanal" eller hva det er kommer til syne. Hopp ned dit og gjør d samme som forrige gang. Da har du fått åpnet taket....så er det å fylle fuel på skipet. Vil ikke fortelle alt siden det er litt kjedelig å gå gjennom et spill ved å følge andres instuksjoner, men de tegnene på pumpnene som er koblet til skipet på du huske...(du må oppå en tank på utsiden og trykke dem inn.....). Oi, der sa jeg det nesten uansett. Jaja....håper det hjalp deg. Var på samme level i går ser du :wink: Sleit med det samme...

May the force be with you!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...